اجرای شهرام ناظری در جشن ملی سینمای ایران

موزه سینما در روز ملی سینما میزبان گردهمایی اهالی سینما بود که به دعوت سازمان سینمایی آمده بودند تا جشن ۱۱۶ سالگی سینما را در ایران برپا کنند. در این جشن شهرام ناظری و پسرش حافظ ناظری قطعاتی را اجرا کردند. به گزارش «ایسنا»، حجت‏الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی در این مراسم گفت: دست‏مریزاد به شما که حماسه‏ها و صحنه‏های زیبا خلق می‏کنید. روزهای خوبی را می‏گذرانیم؛ اما نوید می‏دهم که روزهای بهتری هم در راه است. سینمای ایران حرکت پرشتاب خود را آغاز کرده است و دهه‏۹۰ دوران درخشانی و شکوفایی سینمای ایران خواهد بود.

ایوبی با اشاره به موفقیت‏های سینمای ایران در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته سینما نام ایران را در جهان بلندآوازه کرد و دشمنان ما در رسانه‏ها گفتند؛ شهاب حسینی و «شهاب حسینی‏ها» خطرهای بزرگی برای شما هستند و راست هم می‏گفتند؛ شما خطرهای بزرگی برای آنان هستید. پرچم هویت ملی و اسلامی در دست کسانی است که دور این میزها نشسته‏اند. در ادامه‏ مراسم جمشید مشایخی، ‏ بازیگر پیشکسوت برای حضار سخنرانی کرد و گفت: هنرمندان زیادی از عرصه‏های مختلف در این جمع حاضرند و من تعداد زیادی هم «گردآفرید» اینجا می‏بینم. گردآفرید دختر مرزبان ایرانی بود که در حمله‏ سهراب به ایران با او نبرد کرد و وقتی کلاه‏خود از سرش افتاد، سهراب فهمید او یک دختر است؛ شماها دختران قهرمان ایرانی هستید.در بخش دیگر این مراسم، نوبت به اجرای شهرام و حافظ ناظری رسید تا دو قطعه از آلبوم «ناگفته» را برای حاضران اجرا کنند.در این مراسم کلیپی هم از هنرمندان درگذشته در سال گذشته‏ سینمایی پخش شد که در آن از ایرج کریمی، حمیده رضوی، فریبرز صالح، داوود رشیدی، عباس کیارستمی، یدالله نجفی، انوشیروان ارجمند، محمدرضا مقدسیان، مصطفی عبدالهی، زاون قوکاسیان، هما روستا، سید علی طباطبایی، خسرو فرخزادی، فرج‏الله سلحشور، هادی مشکات، هوشنگ دیبائیان، محمدرضا غیاث‏آبادی، فریدون کشن‏فلاح، محمدعلی اینانلو و ملیحه نیکجومند یاد شده بود.

جمشید هاشم‏پور، کیومرث پوراحمد، فرشته طائرپور، منوچهر شاهسواری، سیروس ابراهیم‏زاده، مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیروس گرجستانی، مجید مظفری، حبیب اسماعیلی، کامران قدکچیان، حبیب‏الله کاسه‏ساز، نرگس آبیار، غلامرضا آزادی، حبیب ایل‏بیگی، مهناز افشار، محمدحسین قاسمی، منوچهر محمدی، جهانگیر کوثری، رخشان بنی‏اعتماد، داریوش اسدزاده، علیرضا خمسه، محمود عزیزی، غلامرضا موسوی، فریال بهزاد، مرجان اشرفی‏زاده، مرتضی رزاق‏کریمی، کامبوزیا پرتوی، علیرضا رئیسی، حبیب رضایی، محمد رحمانیان، تهمینه میلانی، مهدی فقیه، بیوک میرزایی، حسین نوش‏آبادی، محمدرضا شفیعی، عبدالرضا اکبری، رضا رویگری و عزت‏الله انتظامی از جمله چهره‏های حاضر در این جشن بودند.

اجرای شهرام ناظری در جشن ملی سینمای ایران

اجرای شهرام ناظری در جشن ملی سینمای ایران