تحلیلهای سینمایی در ماهنامه «فیلم نگار»
شماره ۱۶۳ ماهنامه تخصصی فیلمنامهنویسی «فیلم نگار» در ۴ بخش سینمای ایران، پرونده یک موضوع، سینمای جهان و فیلمنامه کامل منتشر شده است. در بخش سینمای ایران گزارش نشست خبری فیلم «فروشنده»، بانک فیلمنامه، الگوهای روایی فیلمنامه «ایستاده در غبار»، گفتوگوی جمعی درباره فیلمنامه «ایستاده در غبار»، گفتوگو با محمدحسین مهدویان فیلمنامه نویس و کارگردان «ایستاده در غبار»، ساختار فیلمنامه «پات»، گفتوگو با امیر توده روستا فیلمنامه نویس و کارگردان، درباره فیلمنامه «عادت نمیکنیم» و گفتوگو با ابراهیم ابراهیمیان فیلمنامه نویس و کارگردان، «مرگ ماهی» فیلمنامهای که از فیلم جا مانده است، سیستمهای فرمال غیر روایی در فیلم «۲۱ اینچ»، عناصر روایی «خواب است پروانه» به چاپ رسیده است.
شماره ۱۶۳ ماهنامه تخصصی فیلمنامهنویسی «فیلم نگار» در ۴ بخش سینمای ایران، پرونده یک موضوع، سینمای جهان و فیلمنامه کامل منتشر شده است.در بخش سینمای ایران گزارش نشست خبری فیلم «فروشنده»، بانک فیلمنامه، الگوهای روایی فیلمنامه «ایستاده در غبار»، گفتوگوی جمعی درباره فیلمنامه «ایستاده در غبار»، گفتوگو با محمدحسین مهدویان فیلمنامه نویس و کارگردان «ایستاده در غبار»، ساختار فیلمنامه «پات»، گفتوگو با امیر توده روستا فیلمنامه نویس و کارگردان، درباره فیلمنامه «عادت نمیکنیم» و گفتوگو با ابراهیم ابراهیمیان فیلمنامه نویس و کارگردان، «مرگ ماهی» فیلمنامهای که از فیلم جا مانده است، سیستمهای فرمال غیر روایی در فیلم «۲۱ اینچ»، عناصر روایی «خواب است پروانه» به چاپ رسیده است. نقدهای هالیوود ریپورتر و گاردین بر فیلم «فروشنده» - تعلیق نئورئالیستی «فروشنده» - معرفی فیلمهای ۱۳ ساعت سربازان مخفی بنغازی، بتمن مقابل سوپرمن، طلوع عدالت، ددپول، ادی عقاب، بهترین ساعات، گریمسبای، زوتوپیا و کارگاه فیلمنامه در بخش سینمای جهان چاپ شده است. ماهنامه «فیلم نگار» در ۱۳۶ صفحه و زیر نظر بنیاد سینمایی فارابی به چاپ رسیده است.
ارسال نظر