شاتا: مدیر کل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ محدودیتی از طرف این وزارتخانه برای مشارکت تولیدکنندگان در طرح خرید کالای ایرانی وجود ندارد و همه تولیدکنندگان می‌توانند در طرح خرید کالای ایرانی شرکت کنند.

گلناز نصرالهی افزود: در نامه‌ای به انجمن‌ها و تشکل‌های اعلام کرده‌ایم همه تولیدکنندگان می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند. وی گفت: استقبال تولیدکنندگان از این طرح بسیار خوب بوده است و روزانه درخواست‌هایی از واحدهای تولیدی می‌رسد که درمدت زمان کوتاهی بررسی و در صورت داشتن شرایط به فهرست اضافه می‌شود. نصرالهی افزود: در بخش فرش ماشینی تاکنون 14 شرکت در طرح کارت اعتباری 10 میلیونی مشارکت کرده‌اند و درخواست‌های دیگری نیز به این دفتر رسیده است که پس از بررسی به این فهرست اضافه خواهد شد.


مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک تاکید کرد: هیچ تبعیضی در انتخاب تولیدکنندگان در این طرح وجود ندارد و در اطلاعیه رسمی این وزارتخانه نیز اعلام شده که همه تولیدکنندگان با مراجعه به پورتال وزارتخانه می‌توانند در این طرح مشارکت کنند. وی در پایان گفت: این طرح برای حمایت از تولید داخل تدوین شد و با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و همراهی و همکاری انجمن‌ها، تشکل‌ها و تولیدکنندگان بخش خصوصی اجرایی شد.