ایرنا: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان تهران گفت: عرضه و تولید هرگونه آب معدنی و کالای غیراستاندارد در استان، بلافاصله به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مسلم بیات افزود: بازرسان سازمان استاندارد به صورت مستمر کالاهای موجود در بازار را رصد می‌کنند تا کالاهای غیراستاندارد در بازار به مردم عرضه نشود. وی با بیان آنکه در صورتی که نقص کالای تولیدی در شرایط بحرانی باشد، اداره کل استاندارد استان تهران بلافاصله و بدون هیچ درنگی خط تولید آن واحد تولیدی را تعطیل خواهد کرد، اظهار کرد: در خصوص آب‌های معدنی هم به محض دریافت اطلاعات مورد نیاز، بررسی‌های لازم را آغاز می‌کنیم و نتیجه آن نیز به مردم اعلام خواهد شد. بیات تاکید کرد: بین نقص بحرانی و عیب تفاوت زیادی وجود دارد؛ زیرا عیب یک نقص کاربردی است؛ در حالی که نقص بحران عدم انطباق تولید کالایی طبق استانداردهای تعیین شده است که باید تولید آن با رعایت دقیق ضوابط مربوطه انجام شود.


مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان تهران تاکید کرد: این اداره کل منتظر دریافت اطلاعات مربوط به آب‌های معدنی‌ آلوده است تا بتواند با بررسی‌های کارشناسی برندهای آن را به مردم اعلام کند.