گروه بنگاه‌ها: به گفته دبیر انجمن صنایع سلولزی، این انجمن تفاهم‌نامه‌ای با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به امضا رسانده و قیمت‌گذاری محصولات را در اختیار گرفته‌است؛ بنابراین دولت در قیمت‌گذاری محصولات سلولزی دخالتی نخواهد داشت و قیمت این محصولات را کارخانه‌ها تعیین می‌کنند؛ البته این قیمت‌گذاری باید طبق ضوابط سازمان حمایت باشد. فریدون دهخوارقانی در نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، آرایشی و بهداشتی گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و عرضه محصولات با قیمت‌های رقابتی، بازرسان انجمن ماهانه یک بار، بازار را کنترل می‌کنند تا تخلفی رخ ندهد و از سال ۹۳ تا کنون، هیچ افزایش قیمت مصوبی نداشته‌ایم. وی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و حضور بیشتر برندهای موفق خارجی در ایران، به رقابتی‌تر شدن قیمت‌ها کمک می‌کند.

علی مرادی، مجری برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مواد شوینده، پاک‌کننده، آرایشی و بهداشتی نیز گفت: این نمایشگاه با حضور ۲۳۷ شرکت داخلی و ۶۲ شرکت خارجی از ترکیه، آلمان، فرانسه، ایتالیا، چین، اسپانیا، کره، مالزی، تایوان و امارات متحده عربی از ۴ تا ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. وی اضافه کرد: انواع شوینده‌ها، پاک‌کننده‌ها، مواد سلولزی و بهداشتی، لوازم آرایشی، لوازم محافظت از پوست، مو، دهان و دندان، عطر، ادوکلن و خوشبوکننده‌ها در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

مرادی گفت: برخی تولیدات آرایشی و بهداشتی، هم‌اکنون در کیش و قشم، تولید اما با نام و برند خارجی به بازار ایران عرضه می‌شود که نظارت بر چنین موضوعاتی باید افزایش یابد.