فولاد خوزستان، شرکت بهره‌ور در صنایع معدنی کشور

گروه بنگاه ها: در سومین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران در تهران که با حضور دکتر محمدباقر نوبخت، معاون ریاست‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد، از شرکت فولاد خوزستان به‌عنوان شرکت بهره‌ور در صنایع معدنی تقدیر به‌عمل آمد. در این همایش که روز شنبه ۱۶اسفندماه سال جاری در محل شرکت ملی فولاد ایران در تهران برگزارشد، مهندس عبدالمجید شریفی مدیرعامل، لوح تقدیر شرکت بهره‌ور را به نام فولاد خوزستان از معاون ریاست‌جمهوری دریافت کرد.

دکتر مهدی‌کرباسیان، ریاست هیات‌عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نیز که در این همایش به‌عنوان متولی اصلی حضور داشت، ضمن تقدیر از شرکت‌های پیشگام در ارتقای بهره‌وری از جمله فولاد خوزستان، حضور معاون ریاست‌جمهوری دراین مراسم را باتوجه به تراکم امور اجرایی دولت در هفته‌های پایانی سال، نشانگر اهمیت موضوع بهره‌وری در صنایع معدنی و معادن و اهتمام ویژه دولت محترم تدبیر و امید در این خصوص ارزیابی کرد.

این گزارش حاکی است، جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران، امسال برای سومین دوره متوالی برگزار شد و به عقیده کارشناسان، با ابلاغ و آغاز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در سال گذشته، این جایزه در سال جاری با اولویت و اهمیت ویژه‌ای دنبال شده است.

بنابر اعلام دکتر تقوی، سخنگوی کمیته داوران جایزه یاد شده، در فرآیند امسال به پنج بنگاه لوح تقدیر جایزه بهره‌وری اعطا شد که در حوزه صنایع معدنی بزرگ، شرکت فولاد خوزستان این لوح را دریافت کرد.

این گزارش می‌افزاید، در دوره پیشین نیز شرکت فولاد خوزستان جایزه رتبه اول بهره‌وری کل عوامل تولید را در این حوزه به خود اختصاص داده بود.