گروه صنعت و معدن: مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از تسهیل امور صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خبرداد و گفت: در این زمینه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود از سرمایه‌گذاران حمایت خواهیم کرد. سیدمحمدعلی سیدابریشمی در جلسه با صنعتگران و کارآفرینان، تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی را از مهم‌ترین رسالت‌های این سازمان اعلام کرد و گفت: با تکمیل زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی در شهرک‌های صنعتی و راه‌اندازی واحدهای صنعتی،‌ شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود. سیدابریشمی همچنین از برگزاری نشست مقدماتی با بانک صنعت و معدن به‌منظور راه‌اندازی بانک صنایع کوچک خبرداد و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این بانک که جزء اساسنامه بانک صنعت ومعدن است، کمک مناسبی به صنایع کوچک به‌ویژه شهرستان‌ها و مناطق محروم شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی به‌علت محدودیت‌های اعتباری نتواسته‌اند به تعهدات خود در تامین زیرساخت‌های مورد نیاز تا ورودی شهرک‌های صنعتی عمل کنند، گفت: با برگزاری جلسات مختلف با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط ، پیگیر رفع مشکلات موجود در شهرک‌های و نواحی صنعتی هستیم. وی مشکل تامین آب را یکی از مسائل پیش روی شهرک‌های صنعتی برشمرد و اظهار کرد: در این زمینه جلساتی با وزارت نیرو برگزار شده و وزیر نیرو نیز درجهت رفع این مشکل قول مساعد داده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: به‌تازگی وزیر نیرو مجوز کف‌شکنی چاه‌های آبی را که در شهرک‌های صنعتی با مشکل خشکی یا افت شدید آب روبه‌رو بوده‌اند،صادرکرده است که این مجوز در تامین پایدار آب شهرک‌های صنعتی بسیار موثر خواهد بود.