گروه بنگاه‌ها- همزمان با برپایی پنجمین دوره از اعطای جایزه تعالی منابع انسانی، یک نشان، 19 تقدیرنامه و 12 گواهینامه به سازمان‌های برتر ایرانی اعطا شد.
به گزارش انجمن مدیریت منابع انسانی ایران در این مراسم بالاترین جوایز در سطح نشان برنزی سه ستاره منابع انسانی به بانک پاسارگاد اعطا شد و دیگر مجموعه‌های تولیدی و خدماتی موفق به کسب دیگر سطوح جایزه از قبیل تقدیرنامه دو، سه و چهار ستاره و گواهینامه شدند.
در این مراسم سیدمسعود همایونفر، با اشاره به فعالیت‌های انجمن مدیریت منابع انسانی ایران در زمینه تعالی و توسعه منابع انسانی ایران از جمله برپایی جایزه‌های ادواری تعالی منابع انسانی، اظهار کرد: منشور اخلاق حرفه‌ای متخصصان مدیریت منابع انسانی، امسال همزمان با برپایی پنجمین دوره از جایزه تعالی منابع انسانی اعلام عمومی شد.
وی با اشاره به اینکه تدوین منشور دو سال به طور انجامیده است، یادآور شد: کمال‌جویی، ارزش‌آفرینی، اخلاق مداری شکوفایی، عدالت‌جویی، مسوولیت‌پذیری و امانتداری جزو اصول هفتگانه این منشور است.
بر اساس این گزارش، شرکت دخانیات ایران در اولین حضور خود در نهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی و پنجمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، برای نخستین بار گواهینامه تعالی این دوره را دریافت کرد.