گروه صنعت و معدن - سرپرست وزارت صنایع و معادن گفت: فعلا برای تغییر معاونان این وزارتخانه برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است. علی‌اکبر محرابیان این جمله کوتاه را در برابر سوال خبرنگار ایسنا در نمایشگاه بین‌المللی تهران، مبنی‌بر وجود شایعه برای تغییر در سطح معاونان وزارت صنایع و معادن، عنوان کرد و توضیح دیگری نداد. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نساجی در ایران حدود ۱۹درصد از میزان اشتغال بخش صنعت را به خود اختصاص داده است، توضیح داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب، سهم صنعت نساجی را در میزان اشتغال در کشور افزایش دهیم.

وی در خصوص سهمیه‌ بنزین برای خبرنگاران گفت: در این زمینه مصوبه‌ای داشتیم که در آن ۱۴گروه مختلف مانند صنعتگران، کشاورزان، پیمانکاران و برخی از گروه‌های پزشکان وجود دارند و اصحاب رسانه و مطبوعات نیز جزو این گروه به شمار می‌روند.

او اضافه کرد: قرار بر این شده است که سهمیه‌ای در اختیار استاندار قرار گیرد و یک کمیته سوخت نیز در این زمینه تشکیل شد که این کمیته در موارد ضروری برای تعیین سهمیه‌ بنزین برای گروه‌های فرهنگی، مطبوعاتی و خبرنگار تصمیم می‌گیرد. هر چند سهمیه در نظر گرفته شده عدد بالایی نیست.

در حاشیه:

در حالی که محرابیان هنوز سرپرست وزارت صنایع و معادن است، اغلب غرفه‌داران و صنعتگران در نمایشگاه او را با لقب وزیر خطاب می‌کردند.

یکی از بازدیدکنندگان از نمایشگاه که خود را پارچه‌فروش می‌نامید، گفت: متاسفانه هم‌اکنون تولیدات ایران در زمینه نساجی کیفیت مناسبی ندارد و اگر نگاهی به نمایشگاه بیندازید شاهد هستیم که شرکت‌های ترک حضور چشمگیرتری از شرکت‌های داخلی دارند.

او افزود: متاسفانه آمار و ارقام که در زمینه صنعت منتشر می‌شود اغلب با واقعیت تطبیق ندارند.