تصویب موادی از لایحه مهم توسعه صنایع دریایی نقطه عطفی در توسعه این صنعت استراتژیک بوده و قطعا رقم خوردن این نقطه عطف در مجلس هفتم، یادگاری است که در ذهن جامعه‌ صنایع دریایی کشور باقی خواهد ماند.

انجمن صنایع دریایی با ارسال نمابری اعلام کرد: تاثیراتی که حمایت‌های منسجم و یکپارچه دولت از صنایع دریایی بر اشتغالزایی و توسعه حضور بخش‌خصوصی، آن هم در مناطق ساحلی کشور خواهد داشت بر کسی پوشیده نیست و امید است با تصویب کامل این لایحه امور فوق محقق گردند. بدینوسیله انجمن مهندسی دریایی ایران به نمایندگی از کارشناسان و صنعتگران دریایی مراتب تشکر و قدردانی خود را از مجلس هفتم و نمایندگان آنها برای تصویب بند‌هایی از این لایحه به ابراز داشته و امیدوار است که با تصویب بند‌های باقی‌مانده این اقدام مهم تکمیل گردد.

در راه شکل گرفتن و تصویب این لایحه، نمایندگان محترم مجلس، مسوولان و کارشناسان زحمت‌های فراوانی کشیده‌اند که تصویب این لایحه و توسعه صنعت استراتژیک دریایی کشور پاداش این زحمات خواهد بود.

امیدواریم جامعه دریایی کشور با استفاده بهینه از فرصت ایجاد شده قدردان کلیه زحمات قبلی و تصمیم مهم نمایندگان مجلس هفتم باشند.