نخستین جشنواره رسانه‌ای آبفا از سوی روابط عمومی آبفای استان تهران پنج‌شنبه بیست و چهارم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

فاطمه توکل دبیر جشنواره مذکور با اعلام این مطلب افزود: این جشنواره با هدف معرفی آثار برتر رسانه‌ای و ارج نهادن به تلاش صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و تولید کنندگان آثار رادیویی و تلویزیونی در گستره «سراسری» و «محلی» با موضوع آب و فاضلاب برگزار می‌شود. تولید کنندگان آثار تلویزیونی و رادیویی، خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران می‌توانند آثار انعکاس یافته خود را تا تاریخ ۱۵/۶/۸۶ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

توکل تصریح کرد: این جشنواره دارای یک بخش ویژه تحت عنوان «شیوه‌های مصرف بهینه آب» است که اصحاب رسانه می‌توانند علاوه بر شرکت در یکی از بخش‌های یاد شده سه اثر انعکاس یافته خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره در پایان افزود: متقاضیان می‌توانند برای دریافت فراخوان فرم درخواست شرکت در جشنواره به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب، روابط عمومی آبفای استان تهران و یا به نشانی اینترنتی آبفای استان تهران، http://www.tpww.co.ir مراجعه نمایند.ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر، متقاضیان می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۹۶۲۰۶۲ تماس بگیرند.