رتبه دوم کارگر نمونه کشوری در سال ۸۵ گفت: با طرح تولید ورق‌‌های صنعتی لازم برای ساخت و تولید برج‌های صنعتی علاوه بر رفع محدودیت‌‌های ناشی از تحریم واردات، ۴۰۰ هزار دلار صرفه جویی ارزی در تولید هر برج ایجاد شده است. مجید برقانی فراهانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: طرحی که به خاطر آن رتبه دوم کارگر نمونه کشوری را احراز کردم درباره تولید نوعی ورق فولادی با درصد پایین کربن است که در ساخت برج‌‌های تفکیک، خنک کننده و به طور کلی برج‌‌های صنعتی به کار برده می شود.

وی افزود: تا پیش از ارائه این طرح تکنولوژی ساخت و تولید این نوع ورق‌‌ها در ایران وجود نداشت و کشور‌‌های تولید کننده این ورق‌‌ها به ویژه ایتالیا به این بهانه که با تحویل این نوع ورق به جمهوری اسلامی امکان استفاده از آنها در تاسیسات هسته‌ای وجود دارد، از تحویل این ورق‌‌ها خود دارای کردند.

رتبه دوم کارگر نمونه کشوری اظهار داشت: بعد از چند ماه کار تحقیقاتی در گروه صنایع آذرآب بالاخره به ترکیب شیمیایی و خواص فیزیکی این ورق‌‌ها دست یافتیم و حتی توانستیم تکنولوژی بومی و روش تولید این ورق‌‌ها را به تایید تولید کننده اصلی آن در ایتالیا که گارانتی و استاندارد این محصولات را تامین می کنند، برسانیم.