گروه صنعت و معدن- تغییرات مدیریتی در وزارت صنایع و معادن از سطح مدیران میانی در این وزارتخانه آغاز شد. به گزارش خبرنگار ما، در حالی‌که سکوت خبری حاکم بر این وزارتخانه نشان از وجود گمانه‌هایی برای تغییرات مدیریتی در این وزارتخانه داشت، سرانجام وزیر صنایع و معادن با صدور احکام جداگانه‌ای، «مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی» وزارت صنایع و معادن و «بازرس ویژه وزیر» این وزارتخانه را تغییر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت صنایع و معادن، علی اکبر محرابیان، «رضا عبدالملکی» را به سمت مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و «یدالله نورعلی آهاری» را به سمت بازرس ویژه وزیر منصوب کرده است. پیش از این «محمدگلی کلیشمی» و «ابراهیم فرحبخش» به ترتیب در سمت مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بازرس ویژه وزیر مشغول به کار بودند.

براساس احکامی که برای مدیران جدید صادر شده، وزیر صنایع انتظار دارد که آنها با سرلوحه قرار دادن اخلاق، معنویت، بسط عدالت‌گستری، خدمت به بندگان خدا و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، در وزارت صنایع و معادن گام‌های موثری بردارند.

همچنین وزیر صنایع و معادن از زحمات «محمد گلی کلیشمی» در دوران تصدی اداره کل دفتر برنامه‌ریزی تشکر و قدردانی کرده است.

تحلیلگران بر این باورند، با توجه به اینکه تغییرات مدیریتی گسترده‌ای در دوره‌ قبل انجام شده، علی‌اکبر محرابیان با درنظر گرفتن کارآیی و تخصص مدیران وزارت صنایع، دست به تغییر ترکیب مدیریتی این وزارتخانه بزند.