مدیرعامل شرکت ام.آی سرویسز لیمیتد امارات در ایران اظهار داشت: با توجه به شرایط بازار‌های جهانی و محدودیت‌های کشورمان در زمینه تامین کالا، نمایشگاه سیزدهم مهر باطلی بر تحریم‌ها خواهد زد. به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی، مهندس علی صدرایی این نمایشگاه را فرصتی بسیار مناسب برای ارائه و معرفی فعالیت شرکت‌ها و به ویژه شرکت‌های جدید در ایران ارزیابی و تصریح کرد: یکی از نکته‌های چشمگیر در نمایشگاه صنعت نفت در چند سال گذشته، افزایش حضور شرکت‌های داخلی بوده است.

مهندس صدرایی تصریح کرد: از آنجا که شرکت «ام.آی سرویسز لیمیتد» یک شرکت بین‌المللی است، شعبه ثبت شده این شرکت در کشورها در نمایشگاه‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی شرکت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ام.آی سرویسز لیمیتد امارات با اشاره به مشارکت این شرکت در اجرای پروژه‌های نفتی و گازی با شرکت‌های شل (انگلیسی-هلندی)، توتال (فرانسه)، آجیپ (ایتالیا)، او.ام.وی (اتریش)، پتروایران (ایران) و استات اویل (نروژ) افزود: همچنین پروژه‌های متعدد شرکت ما با شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت فلات قاره، شرکت ملی حفاری، پتروبراس (برزیل) و رپسول (اسپانیا) در حال انجام است.

شرکت «ام.آی سرویسز لیمیتد» امارات امسال برای چهارمین بار در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی ایران حضور می‌یابد.