با توجه به اینکه انتقال گاز به نیروگاه‌ها همچنان محدود است، انتقال سوخت مازوت به نیروگاه‌های کشور در حال حاضر برای جلوگیری از کمبود تولید برق ادامه داشته و دیگر خاموشی برق وجود ندارد. محمد علی وحدتی مدیرعامل شرکت توانیر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس افزود: در حال حاضر میزان ذخیره سوخت نیروگاه‌های کشور محدود است اما این محدودیت موجب نشده تا تولید برق در نیروگاه‌ها با مشکل مواجه شود. وی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل در اولویت بودن تامین گاز واحدهای مسکونی، تامین گاز نیروگاه‌های برق با محدودیت صورت می‌گیرد اما وزارت نفت برای جلوگیری از هر گونه مشکلی انتقال سوخت مازوت را به خوبی انجام می‌دهد.

وحدتی در خصوص برق دار شدن روستاهای آسیب‌دیده از بابت بارش سنگین برف گفت: حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰‌روستای استان‌های گیلان، مازندران و سیستان و بلوچستان به دلیل بارش سنگین برف و مسدود شدن راه‌ها، چند روزی را با خاموشی سپری کردند. وی ادامه داد: طی چند روز گذشته با مساعد شدن هوا و باز شدن راه‌های مواصلاتی، عملیات بازسازی و برق رسانی به این روستاها با موفقیت انجام و به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: از ۳۵۰ تا ۴۰۰ روستای یاد شده حدود ۸ روستای دور افتاده که راه‌های منتهی به آنها هنوز مسدود است بدون برق هستند.