گروه صنعت و معدن - عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نشست مشترک امروز تعدادی از نمایندگان مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد مشکل کارگران صنایع نساجی قائم‌شهر گفت: در این جلسه مقرر شد وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه‌ای با معاون اول رییس‌جمهور داشته باشند تا مشکل حقوق معوقه کارگران صنایع نساجی قائم‌شهر حل شود. محمد دامادی، اظهار کرد: ۲۷ ماه است که کارگران صنایع نساجی قائم‌شهر حقوق دریافت نکرده‌اند و به رغم وعده‌های متعدد رییس‌جمهور و تعدادی از وزرا هنوز اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: کارگران صنایع نساجی قائم‌شهر بارها با برگزاری نشست، برپایی تحصن و مراجعه به نمایندگان مجلس خواستار حل مشکل حقوق معوقه خود شده‌اند، اما به نتیجه نرسیده‌اند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های سید هادی حسینی، نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار و سوادکوه عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ آبان)

رییس کمیسیون صنایع و معادن، اعضای هیات رییسه فراکسیون کارگری مجلس، نمایندگان کارگران صنایع نساجی قائم‌شهر و نمایندگان بانک ملی نشست مشترکی با مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت داشتند تا راهکاری برای رفع مشکل حقوق معوقه این کارگران اتخاذ شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌اکنون کارخانه صنایع نساجی قائم‌شهر تعطیل است،به «خانه‌ملت» گفت: در این جلسه مقرر شد وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه نماینده بانک ملی جلسه‌ای با معاون اول رییس‌جمهور داشته باشند تا مشکل حقوق معوق کارگران صنایع نساجی قائم‌شهر هر چه سریع‌تر حل شود.