خبرگزاری مهر- معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز با اشاره به ثبت یک رکورد جدید گازرسانی به نیروگاه‌ها در فصل زمستان از رفع تمامی محدودیت‌های گازرسانی به صنایع و نیروگاه‌ها خبر داد و اعلام کرد: مصرف سوخت مایع در تمامی واحدهای صنعتی و نیروگاه‌ها متوقف شده است. محمدرضا غروی درباره آخرین وضعیت گازرسانی به صنایع عمده نیروگاه و مشترکان خانگی و تجاری گفت: در شرایط فعلی به طور متوسط روزانه بیش از ۳۴۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی توسط مشترکان خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز با اعلام اینکه میزان گازرسانی به نیروگاه‌ها در چند روز گذشته به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است، تصریح کرد: بر این اساس از دیروز (چهارشنبه) به طور متوسط بیش از ۱۱۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی تحویل نیروگاه‌های کشور می‌شود و هیچ‌گونه محدودیتی در گازرسانی به آنها وجود ندارد.

این عضو هیات مدیره شرکت ملی گاز از ارسال روزانه ۸۰ میلیون متر مکعب گاز به کارخانه‌ها و صنایع عمده کشور خبر داد و اعلام کرد: با افزایش گازرسانی به نیروگاه‌ها و صنایع مصرف نفت کوره و گازوئیل در واحدهای صنعتی و نیروگاهی متوقف شده است.