ایلنا- جمعی از اعضای خانواده‌های کارگران جان‌باخته در حادثه معدن باب‌نیزو با امیری، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. در ابتدای این دیدار فرزند یکی از کارگران جان‌باخته با انتقاد از دیدگاه برخی مسوولان نسبت به حادثه انفجار در معدن باب نیزو و مرگ ۱۲ کارگر این معدن گفت: برخی از مسوولان تصور می‌کنند که پیگیری‌های ما تنها برای دیه و مستمری است، اما ما عزیزانمان را از دست داده‌ایم و خواستار پاسخگویی نسبت به سهل‌انگاری‌های منجر به انفجار هستیم.

ابراهیمی افزود: ما از مسوولان می‌خواهیم به این اتفاق تنها به عنوان یک حادثه صرف نگاه نکنند، بلکه به اصل ماجرا و قراردادی که با پیمانکار بخش خصوصی برای اداره این معدن منعقد شده بپردازند و این مسائل را ریشه‌ای حل کنند.

وی با اشاره به اینکه بعضی مسوولان توجهی به ریشه این قضایا ندارند، گفت: ‌ما می‌خواهیم بدانیم چه کسی پاسخگوی کشته شدن ده‌ها انسان بی‌گناه در حوادثی مانند معدن باب‌نیزو است.

او تاکید کرد: حق ما این است که مسوولان امر پاسخ دهند چرا این همه بچه یتیم شدند و این همه خانواده داغدار؟ وی همچنین گفت: سکوت ما از رضایت نیست، بلکه احترام به اقدامات برخی از مسوولان و نمایندگان مجلس است که واقعا ریشه‌ای این مساله را پیگیری می‌کنند.