وزیر نیرو هم انتقاد می‌کند

مهر- وزیر نیرو می‌گوید: ریزش نزولات آسمانی در کل کشور نسبت به سال گذشته کاهش یافته و این کاهش نزولات به منابع زیرزمینی و سطحی ما ضربه خواهد زد و منابع ما تحمل دو سال خشکسالی را ندارد. کارت سوخت، سال آینده هست

فارس- محمد رویانیان رییس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت می‌گوید: سال آینده قیمت بنزین آزاد شده، اما با این حال دو نرخی بودن بنزین ادامه داشته و کارت سوخت برقرار است.

«ارزش افزوده» به قبوض آب رسید

مهر- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: قرار بر این است که شرکت‌های آبفای سراسر کشور با هماهنگی با وزارت امور اقتصادی و دارایی با محوریت سازمان امور مالیاتی کل کشور آیین‌نامه‌ای را تدوین کنند که مطابق آن مبلغی به عنوان مالیات بر ارزش افزوده در قبوض آب مشترکان وارد شود.

راه‌اندازی کارگاه در شهرک‌های صنعتی

ایسنا- معاون وزیر صنایع و معادن افزود: ایجاد کارگاه‌های کوچک و صنعتی در دستور کار است که وزارتخانه‌ در حال پیاده‌سازی و توسعه آنها است.

درخواست جدید انجمن نساجی

موج- رییس هیات مدیره انجمن صنعتی نساجی درباره مشکلات صنعت فرش ماشینی می‌گوید: برای مدت کوتاهی از واردات آن به کشور جلوگیری کنیم تا بحران از بین برود که در غیر این صورت تعداد زیادی واحدهای تولیدکننده فرش تعطیل خواهند شد و بازار ایران به دست ترک‌ها می‌افتد.

اتصال دو فاز پارس جنوبی

مهر- مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از برنامه‌ریزی برای اتصال سکوی دوم فاز یک به فاز ۱۹ پارس جنوبی خبر داد.

پایان ورود زغال‌سنگ متالورژی

ایسنا- سعید صمدی می‌گوید: مقداری واردات زغال‌سنگ متالورژی داشتیم که با راه‌اندازی معدن زغال‌سنگ همکار، واردات زغال‌سنگ نیز منتفی خواهد شد.