گسترش روزافزون خودروهای دوگانه سوز و طولانی شدن صف‌های پمپ‌های گاز سی‌ان‌جی در ماه‌های اخیر، موجب نارضایتی رانندگانی شده است که برای تامین سوخت خودروی خود، ناچارند ساعت‌ها در پایتخت انتظار بکشند. اگرچه سهمیه بندی بنزین از یکسو و ارزان بودن نرخ سوخت گاز سی‌ان‌جی از سوی دیگر موجب شد تا مردم در یک سال اخیر از دوگانه‌سوز شدن خودروها و تامین سوخت خودروی خود با گاز به طور گسترده استقبال کنند، اما اینک وجود صف‌های طویل در مقابل جایگاه‌های سوخت، در حال گرفتن شوق آنها در تغییر سوخت خودروها است.

طی ماه‌های اخیر، روز به روز بر شمار خودروهای گازسوز افزوده شده و مراجعه‌کنندگان به جایگاه‌های سوخت گاز نیز بیشتر شده‌اند. این وضعیت باعث شده است تا صف خودروهای این جایگاه‌ها هر روز طولانی‌تر از روز پیش شود.

اما تلخ‌تر از این صف‌های طویل، هنگامی‌است که برخی پمپ‌ها به دلایل فقدان سوخت یا بروز نقص فنی، کار نکند یا خراب شود. آن زمان است که مشکلات برای رانندگان منتظر بسیار وسیع‌تر و گسترده‌تر خواهد بود.

این شرایط موجب شده است تا روز به روز دامنه اعتراضات برخی رانندگان تاکسی و خودروهای سواری شخصی که برای جبران کمبود سوخت خود به استفاده از گاز سی‌ان‌جی روی آورده‌اند، بیشتر شود و آنان در اعتراض به شلوغی صفوف سی‌ان‌جی که به اتلاف وقت آنها می‌انجامد، با صدای بلندتری شکایت کنند.