نماینده مردم رشت گفت: وزیر صنایع باید پاسخ سوال مرا در خصوص تاخیر در پرداخت مطالبات کارگران شرکت ایران الکتریک رشت در کمیسیون مجلس بدهد. رمضانعلی صادق‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص مشکلات و عدم پرداخت مطالبات کارگران کارخانه ایران الکتریک رشت افزود: سال گذشته جلسه‌ای در وزارت صنایع برگزار و مقرر شد که کمیته کاری در استانداری گیلان تشکیل شود تا نسبت به فروش زمین‌هایی که این شرکت در داخل شهر دارد اقدام و مطالبات کارگران را پرداخت کنند، اما تاکنون این گروه کاری موفق به فروش زمین‌ها نشده و با توجه به هزینه بالای زندگی و مشکلات زیاد مطالبات کارگران همچنان برجای باقی مانده است.

نماینده رشت به طرح سوال از وزیر صنایع اشاره کرد و گفت: بنده اخیرا سوالی را در این رابطه مطرح کرده و از طریق هیات‌رییسه مجلس به وزیر صنایع ابلاغ شد که ایشان در مهرماه باید برای پاسخگویی به سوال من به کمیسیون مجلس بیاید.

صادق زاده اضافه کرد: وزیر باید پاسخ دهد که چرا مطالبات کارگران کارخانه ایران الکتریک رشت تا کنون پرداخت نشده و اگر جواب وزیر در کمیسیون مجلس قانع‌کننده نباشد باید در صحن علنی مجلس پاسخ این سوال من را بدهد.