گروه صنعت و معدن - مراکز فناوری و خدمات کسب و کار آماده استقرار مهندسین مشاور در شهرک‌های صنعتی تهران هستند. شکرا... فائز معاون امور تولیدی و برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران گفت: مراکز فناوری و خدمات کسب و کار با هدف بالابردن فرهنگ مشاور و مشاوره و نهادینه‌کردن این امر در شرکت شهرک‌های صنعتی تهران ایجاد می‌شود.

وی افزود: اولین مرکز در شهرک صنعتی اشتهارد همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و مراکز دیگر نیز در شهرک‌های صنعتی شمس‌آباد و عباس‌آباد تا قبل از پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

در این مراکز ۲۸فضای کار مجهز به تمام امکانات و نیازهای اولیه دراختیار مشاوران قرار می‌گیرند تا ایشان با کمترین سرمایه‌گذاری بتوانند کار خود را شروع کنند.

وی در ادامه افزود: مشاورانی که می‌توانند در این مرکز مستقر شوند، شامل دو دسته هستند. دسته اول خدمات عمومی از جمله مشاوران بیمه، حقوقی، مالی، امور گمرکی و صادرات، خدمات شبکه و IT و خدمات تبلیغاتی، و نمایشگاهی و.... هستند.

و دسته دوم خدمات تخصصی شامل مشاوران کیفیت و سیستم‌های کیفیتی، برنامه‌ریزی و استراتژی، سازماندهی و منابع انسانی، مهندسی ارزش، بازاریابی، عملیات و تکنولوژی، عمران و معماری، تاسیسات، محیط‌زیست، طراحی صنعتی، طراحی شبکه برق، مشاور و طراح ماشین‌آلات صنعتی است.

فائز با اشاره به پایلوت‌بودن مراکز فناوری و کسب و کار و آمادگی این مرکز برای جذب خدمات جدید مشاوره‌ای گفت: شرکت نوسازی صنایع ایران طی تفاهمنامه‌ای با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران متعهد شده است تا سقف ۸۰درصد هزینه‌های خدمات آموزشی شرکت‌های مشاوره مورد تایید شرکت شهرک‌های صنعتی را پرداخت کند.