به گزارش «دنیای اقتصاد» سمینار تخصصی بلوایر با حضور هاشم‌نیا رئیس هیات‌مدیره و محمدحسن صدری مدیرعامل شرکت تهویه‌نیا، پویا پناه قائم‌مقام مشاور بخش بازرگانی سفارت سوئد، مسوولان جامعه پزشکی کشور و برخی از مدیران ارشد شرکت بلوایر سوئد و نمایندگان شرکت از سراسر کشور برگزار شد. در این مراسم که ۱۹ آذرماه در هتل همای تهران با شعار «هوای‌پاک برای همه» برگزار شد، صدری مدیرعامل شرکت تهویه‌نیا گفت: با همکاری و تلاش مدیران ارشد در شرکت تهویه نیا توانستیم نمایندگی شرکت بلوایر سوئد را اخذ کنیم.

وی افزود: این دستگاه امکان تصفیه هوا از ذراتی تا ۵/ ۲ میکرون را دارد و می‌تواند هوا را از آلاینده‌های شیمیایی، گرد و خاک و دود سیگار و بوی نامطبوع پاک کند. این کالا غیر از مخاطبان خانگی خود قابل استفاده در دفاتر کاری، خزانه بانک‌ها، کلینیک‌ها و... است. در ادامه سمینار سپیده ریاضی، مدیر کل فروش دستگاه‌های سبک و تصفیه هوای شرکت تهویه‌نیا، به معرفی دستگاه تصفیه هوا شرکت بلوایر پرداخت و تصریح کرد: دستگاه‌های تصفیه هوای بلوایر از تکنولوژی هپاسایلنت استفاده می‌کند و به همین دلیل راندمان جریان هوا را افزایش می‌دهد و باعث کاهش صدا و مصرف انرژی می‌شود. این دستگاه‌ها به دلیل داشتن این تکنولوژی و فیلترهای پیشرفته، قادر به از بین بردن ۹۸ درصد از آلاینده‌های موجود در هوا هستند.  وی به دارا بودن گارانتی ۱+۳ این محصول نیز اشاره کرد که یک‌سال گارانتی در صورت ثبت نام در سایت بلو ایر سه سال به گارانتی اضافه می‌شود.

ریاضی اظهار کرد: دفتر کمپانی بلوایر در استکهلم سوئد قرار دارد. همچنین این کمپانی، پیشرو در ارائه بهترین تجهیزات تصفیه هوا برای افرادی است که دوست دارند با تنفس هوای پاک زندگی سالم‌تری داشته باشند. Girish Bapat، مدیر غرب و شرق آسیای شرکت بلوایر و TR Ganesh مدیرکل خاورمیانه این شرکت از دیگر سخنرانان این سمینار بودند.