گروه بنگاه‌ها: با حضور رئیس جمهوری پروژه اصلاح جی ام پی (GMP) بخش جامدات داروهای انسانی شرکت لابراتوارهای دارویی رازک به‌طور رسمی افتتاح شد. رئیس جمهوری به همراه وزرای صنعت و کار و نیز مدیران سازمان تامین اجتماعی در بازدید از شرکت رازک بخش جدید جامدات (تولید داروهای انسانی) را افتتاح کردند.

پروژه اصلاح جی ام پی (GMP) بخش جامدات از تیرماه سال ٩٥ به‌طور آزمایشی فعال شد و پس از گذراندن تست‌های مختلف، در این مراسم به‌طور رسمی آغاز به کار کرد.در این مراسم همچنین از ٦٠ قلم از محصولات جدید گروه دارویی تامین که آماده ورود به بازار است، رونمایی شد. ١٢ قلم از مجموع این محصولات متعلق به شرکت دارویی رازک بود. (سایر شرکت‌های گروه دارویی تامین هر کدام یک تا سه محصول جدید را عرضه کرده‌اند.) در این مراسم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تشریح اقدامات انجام شده در این سازمان پرداخت. همچنین رئیس جمهوری بر اهتمام جمعی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد. حسن روحانی اشتغال‌زایی را یکی از مهم‌ترین مزایای اقتصاد مقاومتی خواند که برای تحقق آن نیازمند اقدامات جدی هستیم.

وزارت بهداشت به واسطه اجرای پروژه اصلاح GMP از سوی رازک، پروانه تولید ۱۱ قلم محصول جدید را بدون نوبت به شرکت مزبور صادر کرد.این در حالی است که برای سال ۱۳۹۶ تولید ١٢ داروی جدید نیز در دستور کار دارویی رازک قرار دارد. بر این اساس شرکت رازک در نظر دارد در نیمه اول سال ٩٦ تعداد ٢٣ محصول جدید را به بازار عرضه کند.