دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی بر اساس مدل EFQM:۲۰۲۰  برای نخستین بار به شرکت پتروشیمی تبریز اعطا شد. کسب تندیس بلورین بالاترین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی برای اولین بار در تاریخ پتروشیمی با حمایت و مدیریت دکتر سیدنوراله میراشرفی، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات‌‌‌مدیره پتروشیمی تبریز رقم خورد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز گفت: با گزارش دبیرخانه دهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، پتروشیمی تبریز برای اولین بار موفق شد تندیس بلورین دهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی را بر اساس مدل EFQM:۲۰۲۰ از آن خود کند.

نوراله میراشرفی ادامه داد: جایزه تعالی صنعت پتروشیمی مبتنی بر ارزیابی رویکرد‌‌‌ها و نظام مدیریتی سازمان‌ها و شرکت‌ها و نتایج موفقیت‌‌‌های آنها توسط گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس الگوی مبتنی بر مدل سرآمدی اروپا EFQM:۲۰۲۰ انجام شده است.

وی افزود: شرکت پتروشیمی تبریز که در دهمین دوره از این رویداد ملی حضور پیدا کرده بود با تلاش و زحمات تمامی کارکنان، جدیت، پشتکار تیم‌‌‌های تعالی، حمایت و همراهی مدیریت و کارشناسان خود موفق به کسب عنوان تندیس بلورین به‌‌‌عنوان بالاترین جایزه صنعت نفت و پتروشیمی شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز اضافه کرد: به طور یقین این نتیجه حاصل کار تیمی و برنامه‌‌‌ریزی صحیح شورای راهبردی تعالی، کارگروه‌‌‌های استراتژی، کمیته اجرایی تعالی، تمامی کارکنان و همکاران گرامی بوده است.

میراشرفی با تبریک این دستاورد ارزشمند اظهار کرد: ورود پتروشیمی تبریز را به لیگ شرکت‌های برتر در حوزه تعالی فرخنده دانسته و امید است تا با برنامه‌‌‌ریزی مناسب و با بهره‌‌‌گیری از دانش سرمایه‌‌‌های انسانی زمینه‌‌‌های لازم جهت تثبیت و ارتقای جایگاه سازمانی فراهم‌‌‌ شده و بیانیه جایزه تعالی مبنی بر «تعالی سازمانی در زمینه رشد تولید با رویکرد تقویت زنجیره تامین» هر‌چه سریع‌‌‌تر محقق شود.

دهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با حضور «سید‌صولت مرتضوی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مرتضی شاهمیرزایی»، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و «علی عسکری»، مدیرعامل هلدینگ خلیج‌‌‌فارس در سالن همایش‌‌‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.