وی افزود: در خصوص حذف گردش فیزیکی پرونده‌‌‌ها در شهرداری اصفهان مطابق با جدول زمان‌بندی از پیش اعلام شده، تیمی متشکل از چند حوزه شامل معاونت برنامه‌‌‌ریزی و سرمایه انسانی، حوزه اداره کل نظارت بر ضوابط شهرسازی، حوزه بایگانی شهرداری مرکزی و مدیریت شهرسازی الکترونیک در مناطق پانزده‌‌‌گانه حضور پیدا خواهند کرد.

قائم‌‌‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: این مورد به این صورت انجام می‌شود که در جلسه اول در دفتر مدیر منطقه با حضور تمام مسوولان منطقه به تبیین موضوع، ترسیم دورنمای کار، ارائه دستورالعمل و بررسی جوانب موضوع پرداخته می‌شود و در جلسه دوم با حضور کارشناسان در سطح منطقه به آموزش، ایجاد و اصلاح دسترسی کاربران مرتبط با موضوع می‌‌‌پردازند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع حذف گردش فیزیکی پرونده‌‌‌ها گفت: این موضوع با پرونده‌‌‌های ثبت شده در سامانه اصنو برای فرآیند صدور پروانه ساختمانی آغاز می‌شود تا حجم کار مضاعفی به همکاران تحمیل نشود.

افرادی با بیان اینکه تلاش شده است تا فرم «کارت‌‌‌گذر» حذف فاصله‌‌‌بندی و دیگر فرم‌‌‌های مرتبط در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: این اقدامات تا حد امکان به‌‌‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد تا گامی موثر در راستای کارتابل‌محور شدن همکاران برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: مقوله ارجاع پرونده از یک واحد به واحد دیگر خارج از فرآیند معمول، هامش‌‌‌نویسی (پی‌‌‌نوشت) و دریافت دستورات از مدیران، ثبت گزارش نقشه‌‌‌بردار، ارتباط با ادارات مختلف و ثبت شماره و تاریخ توسط سامانه در این فرآیند آماده تحویل کاربران فعال شده است و برای آنها توضیح داده خواهد شد. قائم‌‌‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: مقرر شده است برای این موضوعات، فایل راهنمای مناسبی ایجاد و در دسترس همکاران قرار گیرد تا خللی برای ارائه خدمت مناسب و با کیفیت به شهروندان صورت نگیرد.