Untitled-1 copy

جی پی مورگان: جی پی مورگان چیس یا بانک چیس، بزرگ‌ترین بانک در آمریکا با نزدیک به 3.4 هزار میلیارد دلار دارایی است. این شبکه دارای بیش از 4800 شعبه فیزیکی و بیش از 15هزار دستگاه خودپرداز است. با جوایز و تبلیغات سخاوتمندانه و محصولات متنوع، چیس یک انتخاب محبوب برای مصرف‌کنندگان در سراسر کشور است. علاوه بر بانکداری مصرف‌کننده، خدمات بانکداری تجاری، بانکداری اجتماعی، سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت دارایی و... را ارائه می‌دهد.

بانک آمریکا: بانک آمریکا پس از چیس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ایالات‌متحده با بیش از 2.4 هزار میلیارد دلار دارایی است. این خدمات بانکی گسترده‌ای را به افراد و مشاغل با شبکه‌ای از بیش از 3700 شعبه در ایالات متحده و چند ده شعبه خارجی ارائه می‌دهد. بانک آمریکا علاوه بر خدمات بانکداری کامل، سرمایه‌گذاری و مدیریت ثروت را از طریق مریل (مریل لینچ سابق) ارائه می‌دهد. بانک آمریکا برای کسانی که ایده بانکداری رابطه را دوست دارند برتری دارد و برای کسانی که واجد شرایط برنامه جوایز ترجیحی آن هستند امتیازاتی دارد.

ولزفارگو: ولز فارگو که مقر آن در سان‌فرانسیسکو است، سومین بانک بزرگ ایالات متحده با بیش از 1.7 هزار میلیارد دلار دارایی محسوب می‌شود. این یک موسسه خدمات کامل بانکداری مصرف‌کننده و تجاری، وام مسکن، کارت‌های اعتباری، بانکداری سرمایه‌گذاری و مدیریت ثروت را ارائه می‌دهد. این بانک حدود 4400 شعبه و 12هزار دستگاه خودپرداز در سراسر کشور دارد که آن را به یک موسسه پرکار در ایالات متحده تبدیل می‌کند که دسترسی آن برای شهروندان راحت است.

سیتی بنک: سیتی بانک، بخشی از سیتی گروپ، یک بانک جهانی پیشرو است که محصولات و خدمات مالی مختلف را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می‌دهد. بیش از 1.6 هزار میلیارد دلار دارایی دارد که بخش عمده آن از مشتریان مستقر در ایالات متحده است، اما دارای یک شبکه محدود از بیش از 650 شعبه داخلی است. این بانک طیف وسیعی از خدمات از جمله بانکداری مصرف کننده، بانکداری تجاری، بانکداری سرمایه‌گذاری و مدیریت ثروت را ارائه می‌دهد.

بانک ایالات متحده: بانک ایالات متحده بیش از 650 میلیارد دلار دارایی دارد که به طور قابل‌توجهی کمتر از چهار بانک بزرگ - هر کدام با بیش از 1 هزار میلیارد دلار دارایی - است، اما برای کسب رتبه پنجم کافی است. این بانک بزرگ توسط شرکت مادر آمریکایی بانکورپ مستقر در مینیاپولیس اداره می‌شود. بانک ایالات متحده در طول سال‌ها چند بانک کوچک‌تر را خریداری کرده است که با هر خرید رشد می‌کند.

پی ان سی بنک: بانک PNC، زیرمجموعه گروه خدمات مالی PNC، خدمات مالی و راه‌حل‌های جامعی را هم برای افراد و هم برای مشاغل در آمریکا ارائه می‌دهد. این یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ایالات متحده با ۵۵۳ میلیارد دلار دارایی به شمار می‌رود و محبوب‌‌‌ترین بانک در ایالت پنسیلوانیا محسوب می‌شود.

گلدمن ساکس: بانک گلدمن ساکس بر خدمات بانکداری سرمایه‌گذاری متمرکز و شرکت مادر آن، گلدمن ساکس، مقر آن در شهر نیویورک است. بانک گلدمن ساکس بیش از 538 میلیارد دلار دارایی تلفیقی دارد که به راحتی جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ایالات متحده کسب کرده است.

توریست بنک: توریست بنک ( Truist Bank) که در سال 2019 از ادغام بین BB&T و SunTrust Bank متولد شد، طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد. حدود 535 میلیارد دلار دارایی با حدود 2000 شعبه در امتداد ساحل شرقی و جنوب دارد.

کپیتال وان: کپیتال وان که به خاطر کارت‌های اعتباری شهرت دارد، سال‌هاست نامی شناخته شده در میان بانک‌های آمریکایی به شمار می‌رود. این بانک حدود 468 میلیارد دلار دارایی دارد و متفاوت از سایر بانک‌های بزرگ است؛ چراکه این بانک ترکیبی از حساب‌های آنلاین رقابتی و یک شبکه شعب محدود را شامل می‌شود.

تی دی بنک: بانک TD یکی از زیرمجموعه‌های Toronto-Dominion Bank، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های ایالات متحده با بیش از 366 میلیارد دلار دارایی و بیش از 1100 شعبه در سراسر ساحل شرقی و شمال شرقی است. گفتنی است که این بانک طیف متنوعی از خدمات و محصولات بانکی   را ارائه می‌دهد و به این دلیل در 10 بانک برتر آمریکا قرار گرفته است.