رحیم سرهنگی در نشست اعضای مجمع سازندگان کیش، بر نقش تاثیرگذار بخش خصوصی در رونق و طی مسیر توسعه کیش تاکید کرد. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه، همکاری، تعامل و هماهنگی بخش خصوصی و این سازمان، نوید‌بخش گذر از مشکلات حفظ و جذب سرمایه‌گذاران است؛ خاطرنشان کرد: به‌کارگیری اختیارات قانونی بخش دولتی در کنار بهره‌مندی از ظرفیت‌های بخش خصوصی زمینه‌ساز تحقق این مهم است.

وی ضمن استقبال از برگزاری و تداوم این گونه جلسات افزود: از آنجا که اعتقاد راسخ داریم که حیات جزیره کیش درگرو حضور سرمایه‌گذاران و افزایش فعالیت آنان است؛ از این رو در راستای رفع موانع سرمایه‌گذاران، مذاکره با مسوولان کشوری و نهادهای دولتی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: علاوه بر مذاکره با مسوولان بالادستی و نهادهای مربوطه که به‌صورت مستمر ادامه دارد، همزمان درجلسات درون سازمانی با حضور معاونان و مدیران این سازمان، کاهش فرآیندهای اداری و بررسی راهکارهای لازم درخصوص رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش را پیگیری می‌کنیم. بر اساس این گزارش، در این نشست چگونگی حمایت و تقویت بخش خصوصی برای گذران تابستان و فصل کم فروغ گردشگری و الزامات رونق سرمایه‌گذاری با همکاری بخش خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش نیز پیشنهادهایی در جهت پیشبرد پروژه‌ها و کسب و کارها ارائه کردند.