در بخش گزارش فعالیت ماهانه درآمدهای عملیاتی محقق شده منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ شرکت اعتباری ملل در سایت کدال که با نماد «وملل» در فرابورس پذیرفته شده آمده است؛ جمع درآمد تسهیلات اعطایی محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ در مجموع ۱۰۲ میلیون و ۶۲۴ هزار میلیون ریال بوده و میزان درآمد سپرده‌گذاری‌ها نیز به ۷۴۲ هزار و ۱۸۸ میلیون ریال رسیده است. درآمد اوراق بدهی نیز انتهای اسفند ماه ۱۴۰۲ به ۲ میلیون و ۸۵ هزار میلیون ریال رسید و درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها هم به ۲ میلیون و ۱۸۱ هزار میلیون ریال و درآمد حاصل از کارمزدها هم به ۳ میلیون و ۵۵ هزار میلیون ریال رسیده است.

همچنین در گزارش تسهیلات اعطایی نیز آمده است؛ جمع درآمد تسهیلات اعطایی از ابتدای سال مالی ۱۴۰۲ تا پایان اسفند ماه به ۴ میلیون و ۹۸۲ هزار میلیون ریال رسیده است، همچنین جمع اوراق مرابحه نیز به ۶۶ میلیون و ۶۹۷ هزار میلیون ریال و میزان اجاره به شرط تملیک هم به یک میلیون و ۶۶۳ هزار میلیون ریال رسیده است و میزان مشارکت مدنی هم به ۲۹ میلیون و ۲۸۰ هزار میلیون ریال رسیده است که مجموع این تسهیلات ۱۰۲ میلیون و ۶۲۴ هزار میلیون ریال شده است.

در بخش سپرده‌گذاری‌ها نیز آمده است؛ میزان سپرده‌های دیداری ریالی نزد بانک‌ها در اسفند ماه ۱۴۰۲ به یک میلیون و ۱۳ هزار میلیون ریال رسیده است و میزان سپرده‌های دیداری ارزی نزد بانک‌ها هم به ۵۳۹ هزار میلیون ریال رسیده است و در بخش سپرده‌های مدت‌دار ریالی نزد بانک‌ها نیز آمده است این میزان به ۱۷۳ هزار میلیون ریال رسیده که در مجموع این میزان به یک میلیون و ۷۲۶ هزار میلیون ریال رسیده است. همچنین مجموع سرمایه‌گذاری در سهام و مانده سرمایه‌گذاری‌ها تا انتهای اسفند ماه به ۲۰ میلیون و ۵۱۱ هزار میلیون ریال رسیده است.