دکتر احمدی تصریح کرد: بانک شهر با بیش از یک دهه فعالیت در شبکه بانکی کشور، به عنوان بانکی محبوب و قابل اعتماد برای شهروندان، همواره به عنوان بازوی توانمند شهرداری‌‌ها حمایت خود را از این نهاد اجتماعی و خدماتی به بهترین شکل انجام داده است. او با تاکید بر اینکه توجه به نیازهای شهروندان در تمامی حوزه‌‌های بانکی، حمایت از واحدهای تولیدی داخلی، خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به شهرداری‌‌ها وجه تمایز بانک شهر است، خاطرنشان ساخت: درهمین راستا تلاش کرده‌ایم با برگزاری نشست‌‌های تخصصی و احصای نیازهای شهرداری‌‌ها، آنان را در پیشبرد برنامه‌‌های خود و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان همراهی کنیم. مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: هم اکنون زمینه استفاده شهرداری‌‌ها از روش‌های نوین تامین مالی از سوی این بانک فراهم شده است.

ابزارهای موجود در بازار سرمایه نظیر اوراق صکوک و صندوق‌های زمین و ساختمان هم می‌تواند راهکاری مناسب برای مرتفع کردن مشکلات در کلان‌شهرها باشد. دکتر احمدی با بیان اینکه افزایش همکاری‌‌ها و تعاملات میان بانک و شهرداری مشهد، توفیق بیشتر خدمت‌‌رسانی به شهروندان و زائران رضوی را برای این بانک در پی خواهد داشت، تصریح کرد: امید است طی ماه‌‌های آینده تعاملات شهرداری و بانک نسبت به گذشته بیشتر شود. شهردار کلان‌شهر مشهد نیز در این نشست اظهار کرد: مشهد به عنوان یک شهر مذهبی، سالانه میزبان بیش از سی میلیون زائر از ایران و سراسر جهان است و باید مدیران کشوری نسبت به اختصاص بودجه و تسهیلات به کلان‌شهر مشهد توجه بیشتری داشته باشند. محمدرضا قلندر شریف با اشاره به سابقه بالای همکاری میان دو طرف، گفت: افزایش سرمایه و ثروت بانک شهر، باعث افزایش خدمت رسانی مدیریت شهری به تمام شهروندان خواهد بود.

بر همین اساس باید توجه داشته باشیم که هرچه میزان ثروت بانک و ارائه تسهیلات به شهرداری‌‌ها را افزایش دهیم، میزان خدمت به شهروندان را افزایش داده‌ایم و در نهایت منجر به رضایت‌‌مندی بیشتر مردم خواهد شد. قلندرشریف با اشاره به همکاری‌‌های بیشتر بانک شهر و شهرداری‌‌ها ادامه داد: کمیته مشترک بین شهرداری مشهد و بانک شهر باید تشکیل شود تا به خواسته‌‌های طرفین با دقت بیشتری پاسخ داده شود.