به گزارش سامان رسانه، علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در این مراسم طی سخنانی با ابراز خرسندی از افتتاح مدرسه سامان در روستای بچه‌دره، به پیشتاز بودن این بانک در پیشبرد امور عام‌‌‌المنفعه اشاره کرد و ادامه داد: بانک سامان توسعه فضاهای آموزشی در مناطق کم برخوردار را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و بر همین اساس تاکنون ۹ مدرسه در مناطق محروم کشور توسط بانک سامان احداث شده و چند مدرسه دیگر نیز در اقصی نقاط کشور در حال احداث است.

وی سپس ادامه داد: احداث مدرسه «سامان» در روستای مرزی بچه دره استان خراسان شمالی نیز با هدف ارج نهادن به سرمایه‌‌‌های ملی این منطقه صورت گرفته و امیدوارم که در آینده شاهد موفقیت تک تک دانش‌‌‌آموزان این منطقه باشیم.

 این مدرسه شش کلاسه مشتمل بر ۴۷۷ مترمربع ساختمان آموزشی و ۱۰۰۰ مترمربع محوطه، با سرمایه‌گذاری کامل بانک سامان احداث شده است. با ساخت این مدرسه شش‌کلاسه در روستای بچه دره خراسان شمالی، بانک سامان تاکنون ۹ مدرسه با بالاترین استانداردهای ساختمانی و تجهیزات، در سراسر ایران ساخته و هزاران دانش‌‌‌آموز را در سراسر کشور راهی فضاهای آموزشی کرده است. این در حالی است که چند مدرسه دیگر نیز با سرمایه‌گذاری بانک سامان در اقصی نقاط کشور در دست احداث است که به زودی به دانش‌‌‌آموزان و فرهنگیان کشور اهدا خواهد شد.