به گزارش روابط عمومی؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین توسعه کسب‌وکارهای خرد و تولیدات داخلی و همچنین حمایت از جوانان را یکی از اولویت‌‌‌های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور بیان کرد و گفت: خدمات ما باید طوری طراحی شود که برای مشتریان ارزش افزوده‌‌‌ای متمایز از آنچه در گذشته ارائه می‌‌‌شد، داشته باشند. بانک ایران‌زمین با این رویکرد توانست در بخش خدمات دیجیتال بانکی سرمایه‌‌‌گذاری کند و با همت همکاران در همه بخش‌‌‌های بانک این رویکرد را عملی و اجرایی کند.

مدیرعامل بانک ایران زمین این نوید را به افرادی که می‌‌‌خواهند کسب‌وکار خود را توسعه بدهند داد: اشخاصی که در حال ارائه سرویس به مردم و توسعه کسب‌وکار و تولیدات خود هستند، مسیر خدمات بانکی خود را می‌‌‌توانند از طریق بانک ایران‌زمین و بستر ایجاد‌شده در این مسیر انجام دهند. همکاران من در تلاش هستند تا این خدمات را با شکل و کیفیت بهتر و کمیت بیشتر توسعه بدهند.

پورسعید نقش بانک‌‌‌ها به عنوان یکی از بخش‌‌‌های تامین مالی اقتصاد کشور را مهم دانست و خاطرنشان کرد: انتظاری که از بانک‌‌‌ها به عنوان یکی از اساسی‌‌‌ترین بخش‌‌‌های تامین مالی و اقتصادی می‌‌‌رود، قرار گرفتن در کنار تولید و تامین بخش مهمی ‌‌‌از اعتبار حوزه تولید کشور است.