جوایز اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان

وی با اشاره به این نکته که بانک پارسیان از طریق شبکه‌‌‌های اجتماعی و وب‌سایت باشگاه به دنبال برقراری ارتباط موثر با مشتریان خود است، می‌گوید: برای بهره مندی از این جوایز نقدی و هزاران جایزه غیر‌نقدی دیگر کافی است تا عضو باشگاه مشتریان بانک پارسیان شوید. مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان، عضویت خودکار دارندگان سپرده سبا در باشگاه مشتریان و همچنین بهره‌‌‌مندی از شبکه تخفیف گسترده پذیرندگان باشگاه مشتریان شرکت تجارت الکترونیک بانک پارسیان (تاپیا) با امکان استفاده از تخفیف‌‌‌ فروشگاه‌‌‌های زنجیره‌ای رفاه، هایپرمی، هفت، پوشاک برندس، چرم شیفر، چرم کروکو، خانه سام، تسکو، دلینو، ایران اسپورتر و... را از مزایای باشگاه مشتریان بانک پارسیان عنوان کرد.

قرعه‌‌‌کشی‌‌‌های دوره‌‌‌ای برای اعضای باشگاه

پارسا فرد با بیان اینکه شرکت در قرعه‌‌‌کشی‌‌‌های دوره‌‌‌ای و مناسبتی از دیگر مزایای در نظر گرفته‌شده برای اعضای باشگاه است، به قرعه کشی‌های سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ قرعه کشی کمپین زمستانه با جوایزی بالغ‌‌‌ بر ۷۰۰میلیون ریال و در سال ۱۴۰۱ نیز قرعه کشی کمپین بیستمین سالگرد تاسیس بانک پارسیان با جوایزی بالغ ‌‌‌بر ۲۰۰میلیون ریال وکمیپن‌های فصلی سپرده سبا با ۱۰ میلیارد ریال جایزه برگزارشده است. کمپین‌های کودک و نوجوان سپرده سبا با جایزه ۱۰ دستگاه پلی‌‌‌استیشن ۵، کمپین بانوان با حدود ۵ میلیارد ریال جایزه و همچنین چهارمین دوره کمپین فصلی سپرده سبا با بیش از ۲۰ میلیارد ریال جایزه از جمله کمیپن‌هایی است که به گفته مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان قرار است قرعه‌کشی آن در سال‌جاری برگزار شود.

امکان بهره‌‌‌مندی از تخفیف‌های ویژه و شرکت در کمپین‌‌‌ها

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان با بیان اینکه برای اعضای باشگاه مشتریان، امکان بهره‌‌‌مندی از خدمات بانکی همراه با تخفیف وجود دارد، تصریح کرد: بر این اساس در ودیعه یا اجاره صندوق امانات تخفیف ۱۰۰ درصدی لحاظ می‌شود و شرایط ویژه‌‌‌ای نیز در دریافت کارت اعتباری بانک پارسیان مخصوص اعضای باشگاه در نظر گرفته‌‌‌شده است. وی اضافه کرد: همچنین این امکان برای مشتریان فراهم است که با خرید جایزه از طریق خرج امتیاز درکمپین ستاره‌‌‌ها به‌‌‌صورت رایگان شرکت و از جوایز تعیین‌‌‌شده آن که شامل ۳ دستگاه گوشی هوشمند، ۳ دستگاه تبلت و ۳ دستگاه ساعت هوشمند و تعداد بی‌‌‌شماری هندزفری، پاور بانک و... است، بهره‌‌‌مند شوند. مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان در خصوص نحوه عضویت و امتیاز‌گیری در باشگاه مشتریان این بانک توضیح داد: یکی از روش‌ها مراجعه به سایت باشگاه به نشانی https: / / ipbclub.parsian-bank.ir و ثبت‌نام در آن و ورود از طریق نام کاربری و رمز عبور است.

پارسافرد روش دوم و سوم عضویت در باشگاه را از طریق موبایل بانک (ورود نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک)، اینترنت بانک (ورود نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک) عنوان کرد. مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان در ادامه درخصوص نحوه امتیازگیری در باشگاه گفت : مشتریان می‌توانند از طریق افزایش موجودی در هر یک از سپرده‌‌‌های سبا، کوتاه‌‌‌مدت، قرض‌‌‌الحسنه جاری (با دسته‌‌‌چک) و قرض‌‌‌الحسنه پس‌‌‌انداز و همچنین انجام تراکنش‌‌‌های بانکداری الکترونیک مانند؛ خرید شارژ و پرداخت قبوض از درگاه‌‌‌های اینترنت بانک و موبایل بانک و خرید با کارت‌‌‌های نقدی پارسیان از طریق دستگاه‌‌‌های POS بانک پارسیان، امتیازات خود را افزایش دهند. وی افزود: علاوه بر روش‌های عنوان‌‌‌شده مشتریان می‌توانند با افتتاح سپرده سبا، به‌‌‌طور خودکار عضو باشگاه مشتریان بانک پارسیان شوند و از شبکه تخفیف «تاپیا » نیز به‌‌‌صورت رایگان استفاده کنند.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان درخصوص روش‌های جمع‌‌‌آوری امتیاز و نحوه امتیازها برای تشویق مشتریان به دریافت امتیاز بیشتر و شرکت در طرح‌‌‌های ویژه موجود در باشگاه مشتریان اظهار کرد: ازجمله مواردی که به کسب سریع‌‌‌تر امتیازات مشتریان کمک می‌کند «سپرده سبا » است. به گفته پارسا فرد، این سپرده حدود یک سال است که به سبد محصولات بانک اضافه‌‌‌شده است و مزایای ویژه‌‌‌ای دارد. پارسافرد درخصوص نحوه خرج امتیازها توضیح داد : مشتریان باید تلاش کنند امتیازهای خود را در زمان‌های مشخص شده و قبل از انقضای مهلت معین استفاده کنند تا علاوه بر هدفمندی امتیازها، مراقب اتمام زمان تعیین‌شده خود باشند و در بازه تعیین‌شده امتیاز خود را به جوایز کالایی، کدهای آنلاین یا شرکت در قرعه کشی جوایز متعدد و متنوع باشگاه تبدیل کنند. دریافت کد تخفیف ۱۰۰ درصدی اشتراک فیلیمو و فیدیبو نیز از دیگر امکانات خرج امتیازات این باشگاه است.

پارسافرد درخصوص برنامه‌‌‌های آتی باشگاه مشتریان اعلام کرد: تنوع طرح‌های امتیازگیری طرح‌‌‌های امتیاز و کمپین‌‌‌های جدید برای گروه‌های مختلف مشتریان از برنامه‌های آتی باشگاه است. وی همچنین ورود به باشگاه از طریق اپلیکیشن همراه بانک «پارسیان من» را از دیگر برنامه‌های باشگاه اعلام کرد تا اعضای باشگاه ضمن انجام فعالیت‌‌‌های بانکی بتوانند نسبت به مشاهده امتیازات یا خرج امتیازات از طریق همراه بانک «پارسیان من» اقدام کنند. مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان با بیان اینکه، باشگاه مشتریان بستری است برای قدردانی از مشتریانی که بانک پارسیان را برای انجام خدمات بانکی و مالی خود انتخاب کرده‌‌‌اند، خاطرنشان کرد: طی هفت سالی که از شروع فعالیت باشگاه مشتریان می‌‌‌گذرد، ما همواره در تلاش بوده‌‌‌ایم مجموعه‌‌‌ای از خدمات بانک و گروه پارسیان و فروشگاه‌‌‌های آنلاین و حضوری معتبر را در کنار هم فراهم آورده است تا ضمن یکپارچه کردن خدمات، بتوانیم به نیازهای مخاطبان خود پاسخ دهیم و دسترسی آنها را آسان‌‌‌تر کنیم.