وی ادامه داد: بر این اساس، به طور متوسط بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تراکنش در هر ماه با استفاده از زیرساخت‌‌‌های سخت‌‌‌افزاری و نرم‌‌‌افزاری بر بستر Main frame انجام می‌شود. عضو هیات‌‌‌مدیره بانک صادرات ایران در ادامه بر سیاست‌‌‌های کیفی‌‌‌گرایی خدمات نوین بانک اشاره و اظهار کرد: برای بالا بردن سطح سرویس و ظرفیت آن و نیز پایداری و خدمات‌‌‌رسانی با کیفیت و سریع به مشتریان این بانک طی روزهای گذشته موفق به ارتقای قابل ملاحظه زیرساخت‌‌‌های سخت‌‌‌افزاری و نرم‌‌‌افزاری شده است. زیرساخت‌‌‌های لازم را توسعه داده و توانسته گامی بلند برای حرکت پرشتاب به سوی بانکداری الکترونیکی و تحول دیجیتال بردارد. سیفی اضافه کرد: این مهم سبب شد تا توان پردازشی سامانه متمرکز بانکی به بیش از ۴ برابر افزایش پیدا کرده و زمینه بهبود در سایر بخش‌‌‌های ارائه خدمات نوین را نیز فراهم کند.

وی در ادامه تاکید کرد: رویکرد چابک‌‌‌سازی بانک صادرات ایران در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و غیرحضوری را تقویت خواهیم کرد و بناست به زودی خدمات متنوع و نو‌‌‌آورانه بر مبنای بستر ایجاد شده، طراحی و ارائه شود. عضو هیات‌‌‌مدیره بانک صادرات ایران تشریح کرد: بر این اساس، به زودی از پلتفرم دیجیتال بانک صادرات ایران رونمایی خواهیم کرد و این پلتفرم به عنوان یکی از جامع‌‌‌ترین پلتفرم‌‌‌های بازار پولی و مالی کشور، در خدمت مردم قرار خواهد گرفت. سیفی در ادامه درباره برنامه‌‌‌های آتی این بانک اظهار کرد: پلت‌فرم مذکور به نحوی طراحی شده که در مسیر توسعه آن بناست بانکداری بانک صادرات ایران با بانکداری نسل ۴ یا بانکداری نوین همراه شده و بلوغ فناوری اطلاعات این بانک را در مسیر خلق یک اکوسیستم مشتری‌‌‌محور بر مبنای تعامل و رفع نیازهای هر چه بیشتر در زندگی مشتریان هدایت کنیم.

وی همچنین با اشاره به ایجاد مرکز خدمات غیرحضوری در ستاد بانک که متولی پشتیبانی خدمات غیرحضوری سطح شبکه است، اضافه کرد: امیدواریم با این اقدامات، مسیر کیفی‌‌‌گرایی خدمات شعب را نیز تقویت کرده و در صورت ضرورت به حضور مشتریان در شعبه، بهره‌‌‌مندی از خدمات شعب در کوتاه‌‌‌ترین زمان و بهترین کیفیت را برای آنها امکان‌‌‌پذیر کنیم.