به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی در گردهمایی مدیران روسای شعب بانک کارآفرین گفت: بانک‌ها به عنوان یک بنگاه اقتصادی، خدماتی و مالی ضمن همراهی با برنامه‌های اقتصادی کشور و سیاست‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به دنبال کسب منفعت برای کلیه ذی‌نفعان خود هستند بنابراین بدیهی است که لازمه دستیابی به این اهداف داشتن توانایی تجهیز و تخصیص بهینه منابع است.

وی ادامه داد: امروز در صنعت بانکداری نوین عوامل متعددی بر روند تجهیز منابع تاثیر دارد، شناسایی و تعیین میزان تاثیر و نوع ارتباط این عوامل با موفقیت بانک‌ها در تجهیز منابع بسیار اهمیت دارد که بسیاری از این موارد در کارگروه‌هایی که در گردهمایی مدیران و روسای شعب بانک کارآفرین برگزار شد، مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار گرفت. سهراب صادقی افزود: امروزه شرایط و موقعیت بانک‌ها با یکدیگر یکسان نیست و گاه ممکن است عوامل تاثیر‌گذار بر تجهیز منابع برای هر بانک یا هر شعبه از یک بانک متفاوت باشد. بنابراین یکی از ابزارهای اصلی در جهت دستیابی به اهداف و برنامه‌ها، توجه به اصول مدیریت منابع انسانی است، چرا که توانمندی و دانش نیروی انسانی مهم‌ترین عامل در راه رسیدن به برنامه‌ها و اهداف بانک است.

معاون مدیرعامل در امور بانکی با اشاره به لزوم افزایش دانش همه همکاران بانکی، تاکید کرد: زمانی که از دانش روز همکاران صحبت می‌شود نباید نوک پیکان صرفا به سمت روسای شعبه نشانه گرفته شود، بلکه همه همکاران چه در شعبه و ستاد باید با دانش روز بانکی همراه شوند تا ضمن رشد و ارتقا به سمت‌های بالا در جلسات بازاریابی با مشتریان عملکرد مناسبی به عنوان مشاور بانکی و مالی داشته باشند. صادقی با اشاره به خوشنام بودن بانک کارآفرین در صنعت بانکی کشور افزود: امروز اگر خوشنام هستیم به خاطر حرکت در راستای سیاست‌های تدوین شده توسط بانک مرکزی، نیروی انسانی توانمند و مسوولیت‌پذیر است.

ما به عنوان بانک کارآفرین هیچ وقت وارد بازی نرخ نمی‌شویم و برای نگهداشت مشتریان خود، به راهکارهای حرفه‌ای جدید می‌اندیشیم و سعی می‌کنیم با ارائه خدمات متنوع و سفارشی‌سازی شده مشتریان خودمان را راضی نگه داریم. معاون مدیرعامل در امور بانکی به برنامه‌های معاونت و مدیریت‌های تحت امر خود، به‌ویژه شعب بانک اشاره و بر ارکان اصلی بازاریابی از جمله حفظ و ارتقای سطح تعاملات با مشتریان بالفعل، احیای مشتریان کم‌کارکرد و جذب مشتریان بالقوه جدید از طریق ایجاد و خلق ارزش (ارائه پرتفویی از خدمات و محصولات)تاکید کرد.