عرضه اولیه «نیان» تا 22 خردادماه

آن طور که نماینده کارگزاری مفید به عنوان بازارگردان این نماد در نشست خبری اعلام کرد، با توجه به نظر ارزش‌گذار که لایه‌های احتیاطی زیادی را لحاظ کرده است ما احساس می‌کنیم نگرانی درباره رشد آتی سهام نداریم و ۱۰‌درصد سهام باتوجه به نظر شرکت فرابورس و لحاظ کشش بازار، عرضه خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی نیان هم که با همراهی همه اعضای هیات‌مدیره در طبقه پنجم ساختمان فرابورس ایران حاضر شده بود با ارائه اطلاعاتی درباره سبد محصولات این گروه صنعتی واقع در خراسان رضوی، به ثبت بیش از سه‌هزار میلیارد تومان به عنوان دارایی‌‌‌های نامشهود گروه با نظر کارشناسان رسمی دادگستری اشاره کرده و گفت: منابع انسانی ما ارزشمند هستند و قابلیت کپی شدن در دیگر شرکت‌ها را هم ندارند.

محمدعلی چمنیان با اشاره به فعالیت گروه نیان در حوزه تجهیزات تبدیل انرژی، کولرهای گازی کابینتی، شارژرهای سریع خودروهای برقی، باطری‌‌‌های صنعتی لیتیومی و موتور درایوهای پربازده برای تولید کولرهای آبی کم‌مصرف، از بازار نسبتا تضمین شده این محصولات خبر داد که با توجه به آینده بازار محصولات کم‌مصرف و به اصطلاح سبز، چشم‌انداز روشنی از درآمدزایی را برای این گروه ترسیم می‌کند.

چمنیان با اشاره به حضور این شرکت در بازار بزرگ روسیه با توجه به استاندارد سخت‌‌‌گیرانه روس‌ها، این مجوز را برابر با ورود به همه کشورهای آسیای میانه جداشده از شوروی دانست و حضور در مناقصه یکصد میلیون دلاری تجهیزات تغذیه مخابراتی کشور سوریه را هم از جمله دیگر فعالیت‌های بین‌المللی این شرکت عنوان کرد.

چمنیان در پایان با اشاره به کسب ۱۳ سال تندیس طلایی حقوق مصرف‌کنندگان، کسب جوایز اصلی پنج دوره جشنواره ملی فاوا، سه دوره جشنواره شیخ بهایی و انتخاب ۱۰ دوره پیاپی به عنوان برند برتر خراسان رضوی را نتیجه تلاش جوان‌های این کشور دانست که در شرکت نیان الکترونیک به ثمر نشسته است.