به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، کورش فتاحی که در جمع هیات‌مدیره، مدیران و مسوولان سایت انرژی‌‌‌بر منطقه ویژه اقتصادی لامرد سخن می‌‌‌گفت با اشاره به وجود نیروی انسانی توانمند در لامرد افزود: من به تمام نقاط قوت این شهر به چشم ظرفیت می‌‌‌نگرم و باید از همه این ظرفیت‌‌‌ها استفاده کرد. وی توسعه شهرستان را منوط به توسعه و گسترش منطقه ویژه اقتصادی لامرد قلمداد و تصریح کرد: توسعه یک هویت جمعی است و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که به تنهایی باعث رشد و توسعه منطقه‌‌‌ شده است. وی در ادامه تصریح کرد: به موازات توسعه زیرساخت‌‌‌ها باید در جذب سرمایه‌گذاری هم ورود جدی کنیم.  مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد ایجاد و پرورش منابع درآمد پایدار را در جهت توسعه و ثبات منطقه ویژه بسیار حائز اهمیت دانست.

فتاحی در ادامه به مقوله مسوولیت‌‌‌های اجتماعی منطقه ویژه پرداخت و افزود: باید در عمل به مسوولیت‌‌‌های اجتماعی اهتمام بورزیم. منطقه ویژه اقتصادی لامرد در عین حالی که بحث ملی را پیگیری می‌کند باید برای مردم لامرد هم عواید و منافعی داشته باشد.

در پایان فتاحی خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی لامرد باید از طرح به سمت تبدیل شدن به یک سازمان و شرکت حرکت کند و شرکت منطقه ویژه اقتصادی لامرد را استوارتر، پایدارتر و با ساختاری بزرگ‌تر پدیدار سازد.