به‌طور میانگین، آمریکایی‌‌ها هر چهار سال یک بار بیمه خود را عوض می‌کنند که این موضوع شرکت‌‌های بیمه را به افزایش حق بیمه و محدود کردن پزشکان در ارائه مراقبت‌های پیشگیرانه برای بیماری‌های جدی، سوق می‌دهد. آدریان آون و راب سباستین، بنیان‌‌گذاران استارت‌آپ «فوروارد هلث»‌(Forward Health)، می‌خواهند خدمات بهداشت و درمان را در آمریکا - و در نهایت در کل دنیا - متحول کنند. این دو کارمند باسابقه گوگل، در ماموریتی جاه‌‌طلبانه برای «فراهم کردن بهداشت و درمان ارزان و دسترس‌‌پذیر برای میلیاردها انسان» هستند.

فوروارد که در سال ۲۰۲۱ با تامین ۲۲۵ میلیون دلار سرمایه دیگر به یک شرکت تک‌‌شاخ تبدیل شد، از قدرت تکنولوژی برای ارائه خدمات بهداشت و درمان شخصی‌‌سازی شده بدون نیاز به بیمه استفاده می‌کند. از جمله سرمایه‌‌گذاران معروف این شرکت، می‌توان به مارک بنیاف هم‌‌بنیان‌‌گذار شرکت‌ سیلزفورس، گرت کمپ هم‌‌بنیان‌‌گذار شرکت اوبر و  اریک اشمیت مدیرعامل سابق گوگل اشاره کرد. فوروارد در حال حاضر در ۲۵ شهر در ۱۰ ایالت آمریکا، دفتر دارد و قرار است تعداد این دفاتر را به زودی بیشتر کند.

این شرکت در تلاش برای تحول کامل نظام بهداشت و درمان، از مدل ثبت اشتراک استفاده می‌کند. مشتریان به جای پرداخت حق بیمه درمان، یک کارمزد ثابت ماهانه می‌‌پردازند. بنیان‌‌گذاران فوروارد معتقدند این متدولوژی چند مزیت دارد: اول، به افراد از نظر مالی انگیزه می‌دهد تا اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های جدی انجام دهند. دوم، مدل ثبت اشتراک باعث می‌شود افراد دیگر بدهی‌‌های پزشکی نداشته باشند. سباستین می‌گوید که سیستم بیمه درمان فعلی برای مردم کارآیی ندارد و آنها خواهان تغییر آن هستند.

سومین مزیت مهم فوروارد این است که خدمات بهداشت و درمان را از اولویت قرار دادن افراد مسن، به سوی اولویت قرار دادن تکنولوژی تغییر داده است. هر ویزیت تحت سیستم فوروارد، با یک اسکن بیومتریک از کل بدن و یک آزمایش خون کامل شروع می‌شود که نتیجه آن ظرف ۱۲ دقیقه مشخص می‌شود. به این ترتیب، قبل از اینکه فرد مشاوره فردی خودش را شروع کند، آخرین اطلاعات او درباره وضعیت متابولیک و ریسک‌‌های احتمالی بلندمدت، در اختیار پزشک است. پزشکان بر الگوریتم‌‌های هوش مصنوعی متکی هستند. فوروارد همچنین مشتریان را تشویق می‌کند که از قدرت ابزارهای ردیابی پوشیدنی برای ثبت رفتارهای خود به صورت آنی استفاده کنند و با یک تحلیل DNA دقیق، استعدادهای ژنتیک خود را آزمایش کنند. توسعه سریع و تعداد بالای اشتراک‌‌ها، نشان می‌دهد مشتریان در حال حاضر از خدمات فوروارد راضی هستند، اما این شرکت فعلا هزینه‌های جراحی، بستری در بیمارستان یا درمان توسط متخصص را پوشش نمی‌دهد.