پرداخت بدون وقفه وام قرض‌الحسنه در زنجان

وی با بیان اینکه اکنون۱۶ شعبه در نقاط مختلف استان زنجان فعالیت دارد که از این تعداد۱۰ شعبه در شهرستان‌ها و بقیه در مرکز استان آماده خدمات‌رسانی به عموم مردم است، اظهار کرد: به دلیل اصول مشتری‌‌‌مداری و خدمات‌‌‌رسانی شعب بانک در کشور به ۵۳۰ مورد رسیده است.

مدیر شعب بانک قرض‌‌‌الحسنه مهر ایران استان زنجان با اعلام اینکه پرداخت بیش از۵۰‌درصد از تسهیلات برای متقاضیان از طریق موبایل انجام خواهد شد، اضافه کرد: با تدبیر مدیریت بانک امسال این بانک به بازار بین بانکی ورود و اقدام به راه‌اندازی شعب مجازی کرده است.

بادپا در ادامه پرداخت تسهیلات وام ازدواج را از سیاست‌های مهم این بانک اعلام کرد و گفت: از ابتدای تاسیس بانک تاکنون برای ۹‌هزار و ۵٠٠ زوج در استان ۲‌هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌‌‌الحسنه در قالب وام ازدواج پرداخت شده است.

وی از پرداخت تسهیلات برای ‌هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد به مبلغ ۴۵۰‌هزار میلیارد ریال خبر داد و افزود: این در حالی است که پرداخت تسهیلات برای ۲۳۰ متقاضی تحت پوشش بهزیستی استان۶۰‌میلیارد ریال برآورد شده است. همچنین تسهیلات فرزندآوری برای ۲۰۰ متقاضی در استان زنجان به مبلغ۷۰‌میلیارد ریال انجام گرفته است.

این مقام بانکی استان، از راه‌‌‌اندازی باشگاه مشتریان در آینده نزدیک خبر داد و ادامه داد: این طرح مهم ارتباط بین مشتریان و مدیران بانکی را نزدیک‌تر خواهد کرد و امید داریم بتوانیم در تحقق اهداف عالیه بانک قدم‌های موثرتری برداریم.

بادپا همچنین پرداخت تسهیلات زیر۲۰۰‌میلیون ریال با کارمزد صفر‌درصد را یادآور شد و افزود: این اقدام به منظور تسهیل در خدمات‌‌‌رسانی به جامعه هدف این بانک انجام می‌گیرد و امید داریم، در تحقق اهداف عالیه فرهنگ قرض‌‌‌الحسنه و بانکداری اسلامی موفق باشیم.

مدیر شعب بانک قرض‌‌‌الحسنه مهر ایران استان زنجان، با تاکید بر حمایت از تولید و کالای ایرانی اجرای طرح کالا کارت را یادآور شد و اضافه کرد: به این منظور ۲۶‌هزار فروشگاه در کشور برای این طرح اجرا می‌شود و در استان زنجان با مذاکرات انجام شده در ۳۰۰ فروشگاه نیز این کارت قابلیت اجرا دارد.

به گفته این مقام بانکی استان، تسریع و تسهیل خدمات با استفاده از بانکداری الکترونیک و فعالیت گسترده در حوزه مسوولیت‌‌‌های اجتماعی از شاخص‌‌‌هایی است که موجب مقبولیت این بانک در بین زنجانی‌‌‌ها شده است.