محمود نیکبخت با اعلام این مطلب افزود: با هدف حمایت و شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد بستری مطلوب جهت همکاری فی‌ما‌بین با استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، پالایشگاه نفت تهران نیازهای فناورانه خود را در پارک علم و فناوری به صورت برپایی نمایشگاه به زودی رونمایی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه نیازهای فناورانه شرکت پالایش نفت تهران در زمینه‌های ساخت کاتالیست‌های مصرفی پالایشگاه، نیازهای فناورانه واحد‌های بهره‌برداری، مدیریت انرژی، تامین قطعات و تجهیزات پالایشگاهی، در معرض دید شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپی قرار خواهد گرفت.

همچنین در این نمایشگاه علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه پالایشگاه، توانمندی‌های پالایشگاه تهران در زمینه خدمات فنی و مهندسی، خدمات آزمایشگاهی و خدمات تعمیرات و کارگاهی نیز در معرض دید شرکت‌های مستقر در پارک قرار خواهد گرفت.

ضمنا ناحیه نوآوری پردیس با محوریت پارک فناوری پردیس و با رویکرد فرا‌بخشی و با کارکردهایی چون ایجاد محیطی مناسب کسب‌‌و‌کار برای فعالیت و حضور حرفه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور در جهت حفظ نخبگان و جذب متخصصین ایرانی و برآورده کردن نیازهای پیچیده فناوری کشور برای تحقق محصولات فناورانه در عرصه تولید صنعتی، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر‌(جسورانه) و سایر خدمات تخصصی بیش از ۲۰ سال است که فعالیت می‌کند.