مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت پالایش نفت تهران برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ و فوق‌العاده با حضور بیش از ۵۹ درصد از نمایندگان صاحبان سهام شرکت از ساعت ۸ صبح و نیز به صورت برخط (آنلاین) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

پس از اصلاح اساسنامه در مجمع عمومی فوق‌العاده، ارائه گزارش هیات‌مدیره توسط مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در رابطه با عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت.

در این خصوص آرمان‌فر توضیحاتی کامل از شرایط موجود شرکت و طرح‌ها و برنامه‌های آتی آن به سهامداران ارائه داد. پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی درباره صورت‌های مالی، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان‌های نقدی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مورد تصویب قرار گرفت و مبلغ ۲۳۰ ریال به ازای هر سهم به عنوان سود سهام، بین سهامداران تقسیم و باقی‌مانده آن به حساب سود انباشته به عنوان پشتوانه‌ای برای طرح‌ها و پروژه‌های شرکت منظور شد. همچنین موسسه حسابرسی آزموده کاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تعیین و روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه‌های رسمی شرکت معرفی شد.

این در حالی است که شرکت پالایش نفت تهران با نگاه پایداری و تکمیل زنجیره ارزش، پروژه‌های عظیمی نظیر‌CCR، bottom up grading  و احداث مزرعه ۵۰۰ مگا‌واتی انرژی خورشیدی و حرکت به سمت پتروپالایشی شدن را در دست اقدام دارد که بهره‌برداری از آنها در آینده سود سرشاری برای سهامداران به همراه خواهد داشت.