در همین راستا با همت پارک فناوری پردیس از سال ۱۳۹۰  نمایشگاه بین‌‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX با حضور شرکت‌های بین‌المللی و با اهدافی همچون سرمایه‌‌گذاری که ارتباط سرمایه‌‌گذاران داخلی و بین‌‌المللی با شرکت‌‌ها و استارت‌آپ‌‌ها است، همچنین با هدف مشارکت و همکاری بین شرکت‌‌های فناور و استارت‌آپ‌‌های داخلی و بین‌‌المللی و در نهایت گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری برگزار شد.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، اینوتکس ۲۰۲۲، محلی برای گردهمایی اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور و رویدادی برای ملاقات متخصصان و کارشناسان، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، مخترعان و سیاستگذاران است. یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) با حضور ۴۰۰ استارت‌آپ و شرکت دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس در سه روز ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت سال جاری برگزار شد.این نمایشگاه یک رویداد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هر ساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.اینوتکس به دنبال تلاقی سه ترند برتر زیست‌بوم نوآوری و فناوری یعنی؛ سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها، افزایش همکاری و مشارکت و گفت‌وگو و شبکه‌سازی میان بازیگران اصلی این زیست‌بوم و در نهایت توسعه زیست‌بوم نوآوری پردیس است.

اینوتکــس اکنــون بــه عنــوان یکــی از مهم‌تریــن رویدادهــای ســال در حــوزه نــوآوری و فنــاوری کشــور شــناخته می‌شـود و در طـول ایـن سال‌هــا مـورد اسـتقبال طیـف وسـیعی از مخاطبـان واقـع شـده اسـت. از سال ۱۴۰۰ ناحیه نوآوری پردیس، میزبان اینوتکس خواهد بود و این باعث می‌‌شود تا رویداد اینوتکس هرسال تبدیل به یک رویداد فراموش‌نشدنی برای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور شود.