در بازه زمانی  ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰، حجم فروش داخلی پتروشیمی بوعلی با افزایشی ۲۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ۷۶۶ هزار و ۷۵۴ تن رسید. درآمد حاصل شده از این حجم فروش برای شرکت به میزان ۱۲۰ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال بود. بر خلاف فروش داخلی، فروش صادراتی شرکت در بازه زمانی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ با کاهش همراه بوده و به میزان ۸۹۲ هزار و ۶۳۳ تن رسید. درآمد حاصل از فروش صادراتی شرکت با ۷۱ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ به ۱۴۱ هزار و ۷۲۱ میلیارد ریال رسید. در نهایت باید اشاره کرد درآمد‌های حاصل از فروش داخلی و خارجی پتروشیمی بوعلی در بازه زمانی مذکور با ۹۹ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ به میزان ۲۶۱ هزار و ۸۴۷ میلیارد ریال بود.

روند نزولی فروش پتروشیمی بوعلی در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۰

فروش محصولات پتروشیمی بوعلی در زمستان سال گذشته روند نزولی را طی کرد و از ۲۵ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال فروش در دی ماه به ۱۷ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال در اسفند رسید.

پتروشیمی بوعلی در نخستین ماه زمستان سال گذشته ۸۰ هزار و ۲۹۹ تن  از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و ۶۲ هزار و ۱۶ تن از محصولات خود را در بازارهای خارجی به فروش رساند و از مجموع فروش داخلی و خارجی در این بازه زمانی ۲۵ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

در بهمن ۱۴۰۰، حجم فروش داخلی پتروشیمی بوعلی با افزایش و حجم فروش صادراتی این شرکت با کاهش همراه بود، اما در مجموع درآمد‌های حاصل از فروش شرکت در این ماه با کاهش روبه‌رو بود. پتروشیمی بوعلی در این ماه ۸۷ هزار و ۶۶۹ تن از محصولات خود را در بازارهای داخلی و ۳۸ هزار و ۷۱۸ تن از محصولات خود را در بازار‌های خارجی به فروش رساند. درآمد حاصل از فروش داخلی و خارجی این شرکت در این ماه به میزان ۲۴ هزار و ۳۸۵ میلیارد ریال بود.

در آخرین ماه ۱۴۰۰، فروش داخلی و خارجی شرکت روند متفاوتی را طی کرد و فروش داخلی با کاهش و فروش صادراتی با افزایش همراه بود. در این ماه پتروشیمی بوعلی ۳۲ هزار و ۴۰۲ تن از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و ۵۱ هزار و ۹۵۰ تن از محصولات خود را در بازار‌های خارجی به فروش رساند. در نهایت باید اشاره کرد مجموع فروش داخلی و خارجی این شرکت در اسفند نیز روند نزولی خود را ادامه داد و به میزان ۱۷ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال رسید.