اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به انتخاب سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) تندیس برنزین بهره‌وری (بالاترین جایزه اهدایی) را دریافت کرد.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس در هشتمین جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی عنوان کرد: مهم‌ترین عامل رشد بهره‌وری، نیروی انسانی است در حالی که این مهم کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

سعدمحمدی در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه در دنیا، دو مورد در خروجی مقالات علمی‌ در نظر گرفته می‌شود که شامل ارتقای ایمنی و کاهش قیمت تمام شده  است.

وی افزود: شرکت مس، روش ذوب را از ریورب به فلش تغییر داد، در حالی که امروزه دنیا به روش دبل فلش و بعد از آن حمام‌های ذوب رسیده است و ما سعی کردیم در سونگون از روش جدید بهره ببریم.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ادامه داد: توسعه آموزش و تغییر دروس دانشگاهی از زیربناهای رشد بهره‌وری هستند.

این جایزه همه‌ساله از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به عنوان الگویی بومی ‌‌در بخش معدن و صنایع معدنی و با هدف حفظ بهبود مستمر، بهره‌وری و تعالی شرکت‌های زیرمجموعه اهدا شده و سعی بر آن دارد تا با ایجاد فضای رقابتی برای ارتقای بهره‌وری، ضمن توسعه فرهنگ خودارزیابی و شناسایی نقاط قوت، اقدام به تقویت بخش‌های قابل بهبود در شرکت‌های تابعه این سازمان کند.