به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از گوگل نیوز، برند فاینانس همچنین شاخصBrand Guardianship  برای سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد و رهبرانی را که با ایجاد تعادل بین نیازهای همه سهامداران، کارمندان، سرمایه‌گذاران و جامعه، یک ارزش تجاری را به شیوه‌ای پایدار در این سال ایجاد کردند، معرفی کرد. دکتر «ما مانگژی»، رئیس گروه پینگ‌آن، رتبه ۷۰ شاخص Brand Guardianship را به خود اختصاص داد که دومین رتبه برتر بین ۱۴ رهبر شرکت‌های بیمه در این لیست بود.

شاخص قدرت برند Brand Finance از طریق یک معیار امتیازدهی متوازن با معیارهایی از جمله سرمایه‌گذاری بازاریابی، ارزش ویژه سهامداران و عملکرد تجاری اندازه‌گیری می‌شود. ارزیابی آن از ارزش ویژه سهامداران و داده‌های اصلی تحقیقات بازار از بیش از ۱۰۰ هزار کاربر در بیش از ۳۵ کشور تهیه می‌شود و  تقریبا ۳۰ بخش را در بر می‌گیرد. امسال پنج شرکت برتر بیمه جهانی عبارت از پینگ‌آن چین، آلیانتس آلمان،United Health ایالات‌متحده، چاینا لایف انشورنس چین و انتم ایالات‌متحده بودند.

به‌رغم محیط پیچیده تجاری و چالش‌های بازار در سال ۲۰۲۱، پینگ‌آن با اجرای استراتژی «مالی و فناوری» و «مالی و اکوسیستم» خود تحت یک فلسفه تجاری با عنوان «تخصص، زندگی را آسان‌تر می‌کند» به پیشرفت قابل توجهی در تجارت مالی یکپارچه خود دست یافت. این شرکت همچنین خدمات مالی یکپارچه را تحت عنوان «بدون نگرانی، صرفه‌جویی در زمان و پول» را به مشتریان ارائه می‌دهد. از ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱، مشتریان خرده‌فروشی پینگ‌آن نسبت به سال گذشته ۱/ ۳درصد افزایش یافت و به بیش از ۲۲۵ میلیون نفر رسید.

از کل مشتریان خرده‌فروشی، حدود ۳۹ درصد یا ۷۴/ ۸۷ میلیون، قراردادهای متعددی را با شرکت‌های تابعه مختلف برای خدمات مالی یکپارچه داشتند. این گروه طیف وسیعی از محصولات و خدمات نوآورانه را ارائه می‌دهد. خدمات Ping AnLife با محوریت مشتری‌مداری سیستم جامع محصول و خدمات خود را ارتقا داد. این شرکت در سال ۲۰۲۱، طرح نوآورانه پینگ‌آن Enjoy RUN را راه‌اندازی کرد که مدیریت سلامتی را برای پیش‌بینی، پیشگیری و هشدار اولیه بیماری‌ها ارائه می‌دهد. بیش از ۲۰ میلیون نفر از خدمات بیمه‌ای «فروشگاه یکپارچه» این شرکت که شامل بیمه، خدمات درمانی و خدمات پزشکی بود استفاده کردند.

خدمات مشاوره دارایی پینگ‌آن، با ارزیابی ضرر مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) و طرح ابتکاری تسویه خسارت با یک کلیک که می‌تواند در کمتر از ۳۰ ثانیه به تسویه‌حساب مشتریان دست یابد، به بهینه‌سازی تجربه تسویه خسارت ادامه داد. این شرکت همچنین بیش از ۸۰ نوع خدمات بیمه‌ای در خصوص خودرو مانند بازرسی سالانه، قرار تعمیرات خودرو و سوانح جاده‌ای را ارائه می‌دهد. پینگ‌آن بزرگ‌ترین اپلیکیشن خدمات خودرو در چین را دارد که بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کرده و ۹۲ میلیون وسیله نقلیه را تحت پوشش دارد.

همچنین بانک پینگ‌‌آن به ارتقای قابلیت‌های اجتماعی خود با خدمات بانکداری همراه، برای مشتریان و ارتقای مدل خدمات اجتماعی مشتری شامل بانک هوش مصنوعی، تلفن‌بانک و بانک آفلاین ادامه می‌دهد. این شرکت اعلام کرده که نرخ حل‌وفصل پرونده‌های پیچیده مشتریان ماه‌به‌ماه این شرکت به ۸۳ درصد افزایش و زمان بسته شدن پرونده‌ها نسبت به سال قبل ۵۱درصد کاهش یافته است. در سال ۲۰۲۱، تعداد مشتریان ارائه شده توسط خدمات پینگ‌آن  Securit‌ies از ۲۰ میلیون نفر فراتر رفت و برای پنج سال متوالی رتبه اول را در این صنعت کسب کرد. از طرف دیگر پینگ‌آن از هدف چین برای رسیدن به اوج انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال ۲۰۳۰ و برنامه‌های بی‌طرفی کربن این کشور تا سال ۲۰۶۰ از طریق بیمه سبز، سرمایه‌گذاری، تخصیص اعتبار، عملیات سبز و رفاه عمومی ‌حمایت می‌کند. این شرکت فعالیت در زمینه مفاهیم ESG را در برنامه‌های آتی خود قرار می‌دهد و هدف آن دستیابی به مقیاس سرمایه‌گذاری و اعتباری ۴۰۰ میلیارد یوآنی و حق بیمه سبز ۲۵۰ میلیارد یوآنی تا سال ۲۰۲۵ و دستیابی به بی‌طرفی کربن عملیاتی در سال ۲۰۳۰ است. در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱، این غول بیمه‌ای به سرمایه‌گذاری سبز ۸۹/ ۲۰۸ میلیارد یوآنی، اعتبار سبز ۲۸/ ۵۳ میلیارد یوآنی و بیمه سبز ۱۱/ ۲۵ میلیارد یوآنی دست یافت. پروژه‌های سبز آن شامل سد بایهتان، بیمه مسوولیت اجباری آلودگی زیست محیطی شنژن، بیمه شاخص فاجعه جوهای و مکانیزم هشدار اولیه بلایای طبیعی بود.

پینگ‌آن به دنبال استراتژی ملی، تحقق آرمان مردم برای زندگی بهتر، و تعمیق استراتژی مردم محور «مالی و اکوسیستم پزشکی» خود و ایجاد خدمات دلگرم‌کننده مشتری‌محور «مالی و مراقبت‌های بهداشتی» ادامه خواهد داد. پینگ‌آن از رویای چینی برای رفاه ملی، جوان‌سازی ملی، شادی مردم و هماهنگی اجتماعی حمایت می‌کند.

این شرکت با بیش از ۲۲۵ میلیون مشتری خرده‌فروشی و نزدیک به ۶۳۴ میلیون کاربر اینترنتی، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدمات مالی در جهان است و بر دو حوزه فعالیتی عمده تمرکز دارد، «دارایی‌های مالی pan» و «مراقبت‌های بهداشتی pan»، که ارائه خدمات مالی و مراقبت‌های بهداشتی را از طریق پلتفرم خدمات مالی یکپارچه و اکوسیستم‌های خود در خدمات مالی، مراقبت‌های بهداشتی، خدمات پوشش خودرویی و خدمات شهر هوشمند ارائه می‌دهد. پینگ‌آن به عنوان اولین شرکت بیمه سهامی ‌چین، متعهد به رعایت بالاترین استانداردهای گزارشگری شرکتی و حاکمیت شرکتی است. این گروه در بورس‌های هنگ‌کنگ و شانگهای فهرست شده است و در سال ۲۰۲۱ در رتبه ششم فهرست Forbes Global ۲۰۰۰ و در سال ۲۰۲۱ در رتبه شانزدهم قرار گرفت.