مدیر منابع انسانی شرکت صنایع تولیدی کروز با بیان مطلب فوق و با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم با این مجموعه همکاری دارند، گفت: سه شیفت کاری ۸ ساعته داریم که در انتهای هر شیفت سرویس ایاب و ذهاب تا درب منازل مهیا است، چرا که بحث امنیت پرسنل به ویژه بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهرداد درویشی  با اشاره به اینکه در زمان پیش از کرونا برای افراد باردار و دارای توانایی جسمی پایین‌تر، کارهایی سبک تعریف شده، تصریح  کرد: کروز بارها به عنوان کارآفرین و کارفرمای نمونه معرفی شده و لوح‌ها و تقدیرنامه‌هایی دریافت کرده است. کلیه حقوق و مزایای پرسنل به موقع پرداخت شده و به دلیل مشکلات اقتصادی فرد در صورت نیاز می‌تواند حقوق خود را هفتگی دریافت کند.

مدیر منابع انسانی کروز از استخدام ۱۶۰۰ نفر در سال‌جاری خبر داد و گفت: روند جذب ادامه دارد و جوانان جویای کار می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کروز به نشانی crouse.ir‌ رزومه خود را تکمیل کنند تا در صورت دارا بودن شرایط لازم، استخدام شوند. وی با اشاره به وجود تسهیلات ویژه زوجین شاغل در شرکت خاطرنشان  کرد: در صورت ازدواج خانم و آقا شاغل در کروز، همکاری با آنها قطع نشده و تنها بنا بر نیاز یکی از آنها در شرکت‌های اقماری یا در کارخانه دیگر کروز جابه‌جا می‌شوند.

گروه قطعه‌سازی کروز حمایت ویژه‌ای از طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده در جهت افزایش جمعیت و تشویق به این امر انجام داده است. به گفته مدیر منابع انسانی کروز طرح فرزندآوری و استحکام خانواده از جمله مواردی است که شرکت برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل است و اقدامات موثری برای اطمینان بخشیدن به بانوان برای حفظ کار در حین بارداری صورت گرفته است. مدیر منابع انسانی کروز با اشاره به استقبال این مجموعه از ازدواج مجردان شاغل افزود: کروز ضمن استقبال، هدایای ویژه، مرخصی و وام ازدواج ارائه می‌کند. همچنین به محض اینکه بانوان شاغل باردار می‌شوند وام‌های ضروری و طرح بیمه تکمیلی تا سقف دو برابر به آنها پرداخت می‌شود.

درویشی با اشاره به اینکه جهت فراهم آوردن شرایط مناسب و ایده‌آل برای بانوان قبل و بعد از زایمان اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم، گفت: خانم‌های باردار شیفت شب تا پایان دو سالگی کودک به شیفت صبح منتقل می‌شوند. در فضاهایی که دارای آلایندگی است اجازه نمی‌دهیم فعالیتی داشته باشند. از آنجا که جایگاه شغلی آنها حفظ می‌شود، هیچ دغدغه‌ای در خصوص از دست دادن شغل خود بعد از مرخصی زایمان ندارند.

وی ادامه داد: در صورتی شرایط همکاری از طرف فرد پس از فرزندآوری مهیا نباشد، می‌تواند همسر، فرزند و حتی برادر یا خواهر خود را جایگزین کند.

مدیر منابع انسانی کروز تصریح کرد: برای حفظ و نگهداری فرزندان تازه متولد شده برای بانوان شاغل از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های بارداری در عرصه جدید به حساب می‌آید که کروز علاوه بر پرداخت ماهانه کمک هزینه نگهداری فرزندان به پرسنل، پروژه‌هایی از جمله ساخت بزرگ‌ترین و مجهزترین مهدکودک برای مادران شاغل در دستور کار است که به زودی افتتاح می‌شود.