فناور برگزیده دیگری که مورد تقدیر قرار گرفت «فاضله توسلیان»، مدیر تحقیق و توسعه و رئیس هیات‌مدیره «شرکت صنعت کارای هوشمند پردیس» بود. او متولد ۱۳۷۱ در همدان و دارای دکترای کامپیوتر با گرایش هوش مصنوعی از دانشگاه بوعلی سینا همدان است.

توسلیان دارای ۴ مقاله ISI و ۴ گواهینامه IEEE اختراع ثبت شده و ۱۱ پروژه انجام شده در حوزه هوش مصنوعی است و موفق به کسب رتبه برتر استانی در جشنواره جوان خوارزمی ‌شده است و پژوهشگر برتر گروه کامپیوتر دانشگاه بوعلی سینا همدان است.

«سامان جهانبخشی» مدیر مرکز فناوری «شرکت مپصا» سومین متخصصی بود که به عنوان فناور برتر معرفی شد. او متولد ۱۳۶۷ در تهران و دارای دکترای مهندسی نفت دانشگاه صنعتی شریف است. خدابخشی عضو هیات علمی ‌دانشگاه تهران است و دارای ۱۳ مقاله نمایه شده در نشریات ISI، علمی‌ و پژوهشی وکنگره ملی است. همچنین موفق به دریافت ۲ جایزه آموزشی و پژوهشی از بنیاد ملی نخبگان شده است.

گفتنی است انتخاب فناوران برتر پارک فناوری پردیس براساس فراخوانی بود که مدتی پیش منتشر و طی آن از شرکت‌های عضو خواسته شده بود تعدادی از متخصصان و فناوران برجسته خود را معرفی کنند.

«سوابق برجسته تحصیلی و آموزشی»، «مقالات و کتب تالیفی»، «تجربه کاری برجسته و مهم در حوزه فناوری و نوآوری»، «نقش فرد در تولید و توسعه خدمات یا محصولات شرکت (مهم‌ترین معیار)»، «افتخارات و جوایز علمی‌و تخصصی داخلی و بین‌المللی»، «عضویت در مجامع، انجمن‌ها و تشکل‌ها و بنیادهای علمی‌و تخصصی داخلی و بین‌المللی» معیارهایی بودند که مدیران عامل باید برای معرفی متخصصان برگزیده خود، مد نظر قرار می‌دادند. همچنین لازم بود مدیران شرکت‌ها برای معرفی افراد مورد نظر خود دو نکته «اشتغال فرد برگزیده شرکت در حال حاضر در محل پارک» و «معرفی صرفا از بین متخصصین فنی شاغل در شرکت که نقش موثری در توسعه محصولات و خدمات شرکت داشته‌اند» را در نظر بگیرند. پس از معرفی تعدادی از متخصصان توسط شرکت‌ها و بررسی سابقه علمی‌ و فناوری و دستاوردهای نوآورانه ایشان توسط اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، ۳ نفر به عنوان فناور برتر انتخاب شدند. در این رویداد که برای سومین بار و در دهمین آیین تقدیر از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس اجرا شد، ۳ فناور برتر معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.