خامی در سخنانی با اشاره به موفقیت بانک گردشگری در سال‌های اخیر گفت: این بانک با وجود جوان بودن و گذشت ۱۱ سال از فعالیت خود، در سال‌های اخیر حائز رتبه‌های برتر بین‌المللی و داخلی در صنعت بانکداری شده است که نمونه اخیر آن کسب رتبه ۵۱ در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران است.

وی افزود: همچنین چند طرح بزرگ صنعت گردشگری کشور با سرمایه‌گذاری و تامین مالی بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی بانک گردشگری و مجموعه‌های مرتبط به بهره‌برداری رسیده یا در حال ساخت و تکمیل است.

مسوولان غرفه بانک گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، بسته‌های خدمات اعتباری شامل اعطای تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری، آژانس یار (بسته ویژه آژانس‌های مسافرتی و مشتریان آنها)، توریست کارت و گردش کارت اعتباری را برای بازدیدکنندگان تشریح می‌کنند.

پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به عنوان بانک عامل و تسهیلات تبصره‌ای طبق قرارداد منعقده با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از دیگر خدمات بانک گردشگری در حوزه خدمات اعتباری است.

در جریان بازدید مدیرعامل، قائم مقام و مسوولان بانک گردشگری از نمایشگاه، نسخه جدید اپلیکیشن گردش‌پی رونمایی شد و مسوول مربوطه خدمات مربوط به آن را تشریح کرد. دستاورد شرکت‌ها و واحدهای گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در فضایی به مساحت ۴۵۰ مترمربع در سالن ۳۸ نمایشگاه به بازدیدکنندگان ارائه شده است.