در حال حاضر رستوران‌های دبی تلاش دارند تا خود را با سبک‌های جدید ارسال و تحویل غذا هماهنگ کنند و از این راه به درآمدزایی سریع برسند. آنها در تلاش هستند  تا با ارائه خدمات جدید سود حاشیه‌ای خود را افزایش دهند. محمد بلوط مدیرعامل شرکت کیتوپی در این خصوص اظهار کرد: بیماری همه‌گیر کرونا باعث شد تا شرکت‌های فعال در زمینه رستوران و مواد غذایی وارد دوران جدیدی از سفارش‌های دیجیتالی و آنلاین غذا شوند و به یکباره با جهش قابل توجهی مواجه شدند.

استارت‌آپ‌های موفق همواره به دنبال جذب سرمایه‌های بیشتری بوده تا محصولات جدیدی تولید  کرده و به بازارهای جدید دست یابند. آنها حتی در فکر این هستند که استارت‌آپ‌های دیگر را تحت تملک خود درآورند. این سرمایه‌گذاری‌ها پس از آن اتفاق می‌افتد که کیتوپی در ماه ژوئیه گذشته توانست بیش از  ۴۱۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری

سریC جمع آوری کند. در سطح تامین مالی سری C، سرمایه‌گذاران با کمال میل سرمایه لازم برای استارت‌آپ‌های موفق را تامین می‌کنند. آنها امید دارند که سودی به مراتب بیشتر از سرمایه‌گذاری صورت گرفته به دست می‌آورند. اگر بخواهیم هدف از سرمایه‌گذاری سری C را  به طور خلاصه بیان کنیم، می‌توان چنین گفت که  این سطح از تامین مالی، بر افزایش مقیاس یک استارت‌آپ در سریع‌ترین زمان ممکن تمرکز دارد.

سخنگوی این شرکت اعلام کرد: مرحله بعدی استراتژی رشد کیتوپی، شامل رشد شبکه‌ای از بهترین برندهای داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است که با پلت‌فرم عملیاتی کیتوپی هم‌افزایی داشته باشند. این استراتژی جدید به برندها اجازه می‌دهد تا از فناوری و زیرساخت اختصاصی کیتوپی برای رشد خود با سرعتی سریع استفاده کنند و در عین حال حفظ تجربه مشتری را نیز مد نظر قرار دهند.

کیتوپی که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد، بیش از ۳ هزار کارمند دارد و در حال حاضر بیش از ۷۵ آشپزخانه ابری را در سراسر امارات متحده عربی، عربستان سعودی، کویت و بحرین اداره می‌کند و مرکز مهندسی خود را در کراکوف، لهستان و مرکز جهانی تجربه مشتری خود را در دبی، امارات متحده عربی تعیین کرده است.  در حقیقت این استارت‌آپ یک شبکه آشپزخانه مجازی مدیریت‌شده است که سفارش‌های رستوران‌ها را گرفته و در سریع‌ترین زمان آنها را تحویل می‌دهد. به رستوران‌ها، برندهای غذایی و غذاخوری‌ها کمک می‌کند تا روی مهم‌ترین اصل، یعنی بازاریابی، بودجه و خلاقیت در محصول متمرکز شوند. در ۲۴ ماه آینده، کیتوپی تا یک میلیارد دلار روی بهترین برند‌های مواد غذایی که با پلت‌فرم عملیاتی خود هم‌افزایی دارند، سرمایه‌گذاری خواهد کرد.