به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از گوگل نیوز، این شرکت اعلام کرده در حالی که این سایت به یک واحد فولادسازی کم کربن تبدیل شده است، کوره بلند B آن که اخیرا بازسازی شده، همچنان فعال خواهد ماند. این شرکت در نظر دارد در احداث کارخانه فولادسازی سبز خود از دو مرحله کربن‌زدایی در فرآیند تولید فولاد استفاده کند. نخست اینکه، هیدروژن سبز را جایگزین استفاده از زغال‌سنگ در احیای مستقیم خواهد کرد و در گام بعدی یک کوره الکتریکی هیبرید با انرژی تجدیدپذیر را جایگزین کوره بلند زغال‌سنگ می‌کند. آرسلورمیتال همچنین فاش کرده که قصد دارد کوره‌های BOF در تاسیسات تولید محصولات طویل خود در شهر دویسبورگ آلمان را با کوره قوس الکتریکی جایگزین کند.

صنعت فولاد اسپانیا به ویژه فعالان بخش تولید قراضه و تولید‌کنندگانی که از کوره‌های قوس الکتریکی استفاده می‌کنند همچنان در رابطه با اصلاحات بخش انرژی در ابهام به سر می‌برند، چون هنوز با هزینه بالای تامین انرژی در تولید روبه‌رو هستند. فولادساز بزرگ این کشور، مگاسا، اخیرا اعلام کرده که بالغ بر ۶۰ میلیون یورو برای توسعه سایت فولادسازی خود در شهر ساراگوزا سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این پروژه شامل بازسازی کامل یکی از دو واحد نورد کارخانه است. این در حالی‌است که دیگر واحد اخیرا تحت تعمیرات اساسی قرار گرفته است. گروه مگاسا متخصص در تولید و توزیع محصولات فولادی طویل است. این گروه بیش از یک هزار کارمند در کارخانه‌های مختلف تولید و واحدهای توزیع خود در شبه جزیره ایبری دارد.

شرکت فوست‌ آلپینه شرکت فولاد اتریشی است، که دفتر مرکزی آن، در شهر لینتس، اتریش قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید فولاد و استیل موردنیاز در خودروسازی، سیستم‌های راه‌آهن، خطوط لوله، کابل‌های برق و ابزارآلات استیل فعالیت می‌کند. این شرکت اعلام کرد که یک خط جدید اسیدشویی یکپارچه در تاسیسات این شرکت در لینتس احداث خواهد شد. انتظار می‌رود این واحد جدید که بالغ بر ۱۸۸ میلیون یورو هزینه خواهد داشت، در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ ظرفیت تولید خود را به دو میلیون تن در سال برساند.